کد خبر: ۷۱۹۸۸۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲
بیمارستان‌ها در حال حاضر به شدت شلوغ هستند

هشدار قرمز در پایتخت: بیمارستان‌ها تخت خالی ندارند!

متاسفانه بیمارستان‌ها در حال حاضر به شدت شلوغ هستند و در حال حاضر در سطح تهران تخت خالی نداریم.
هشدار قرمز در پایتخت: بیمارستان‌ها تخت خالی ندارند!
آفتاب‌‌نیوز :

 در حال حاضر ۲۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند که تهران هم یکی از آن‌ها است و این در حالی است که از ابتدای شیوع این بیماری و با آغاز هر پیک پایتخت به وضعیت قرمز در آمده است و در حال حاضر هم که اوج پیک پنجم را در کشور سپری می‌کنیم، به دلیل جمعیت بالای این کلانشهر بیمارستان‌های پایتخت با مشکل کمبود جا مواجه اند و تعداد زیادی از بیماران پشت در بیمارستان‌ها منتظر خالی شدن تخت هستند.

آمبولانس‌ها بیش از حد معمول در بیمارستان‌ها معطل می‌شوند

پیمان صابریان، رئیس مرکز اورژانس تهران متذکر شد: متاسفانه بیمارستان‌ها در حال حاضر به شدت شلوغ هستند و من این موضوع را انکار نمی‌کنم که آمبولانس‌های ما بیش از حد معمول در بیمارستان‌ها معطل می‌شوند.

یکی از کارشناسان سامانه ۶۰۷۰ که سامانه‌ای در استان تهران برای هدایت بیماران نیازمند بستری به بیمارستان‌های نزدیک محل سکونتشان است، طی تماس تلفنی یکی از خبرنگاران و در خواست او برای پیدا کردن تخت خالی یک بیمار کرونایی ضمن پرسیدن نام و محل سکونت بیمار و همچنین اینکه آیا بیمار دستور بستری دارد یا نه؟ توضیح داد: در حال حاضر در سطح تهران تخت خالی نداریم و بهتر است شما بیمارتان را به بیمارستان دولتی نزدیک محل سکونت خود ببرید و به اورژانس آن مراجعه کنید و اگر اورژانس بعد از معاینه دستور بستری داد، همان جا منتظر بمانید تا تخت خالی شود.

بیمار را بیهوده به دنبال تخت خالی نچرخانید

وی ضمن تاکید بر اینکه در هیچ کجای تهران تخت خالی نیست و بهتر است در بیمارستان‌ها دنبال تخت خالی نچرخید، متذکرشد: اگر در همان بیمارستان دولتی نردیک محل سکونتتان منظر خالی شدن تخت بمانید بهترین کار هم برای شما و هم برای بیمارتان است و یادتان باشد که بیمار را بیهوده به دنبال تخت خالی نچرخانید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین