کد خبر: ۷۲۰۰۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

استاندار: اوضاع در خوزستان آرام شده

خوزستان کلکسیونی از مشکلات است و علی‌رغم وجود امکانات خدادادی فراوان همیشه با مشکلات دست و پنجه نرم می کند. استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستان کلکسیونی از مشکلات است، گفت: خوزستان نقش کلیدی در مسایل سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور دارد اما بازهم مشکلات بسیار زیاد است.
استاندار: اوضاع در خوزستان آرام شده
آفتاب‌‌نیوز :

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید در خوزستان که امروز ۸ مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شرایط خوزستان بسیار بهتر از قبل شده و اوضاع در خوزستان آرام شده است. دولت مصوبات بسیار خوبی برای خوزستان داشته و کمک‌های بسیاری خوبی از سوی اجزای نظام برای رفع مشکلات مردم به خوزستان شده است.

وی افزود: خوزستان کلکسیونی از مشکلات است و علی‌رغم وجود امکانات خدادادی فراوان همیشه با مشکلات دست و پنجه نرم می کند.

استاندار خوزستان گفت: تولید اصلی درآمدهای ملی، در خوزستان است و صادرات و واردات از طریق مرزهای زمینی، هوایی و آبی خوزستان انجام می شود. خوزستان نقش کلیدی در مسایل سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور دارد اما بازهم مشکلات بسیار زیاد است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: خوزستان در زمینه ترسالی و خشکسالی در یک پارادوکس عجیب قرار گرفته است و همیشه دچار مشکل می شود. در ترسالی شاهد سیلاب سال ۹۸ بودیم و امسال نیز بحث خشکسالی است و مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان می‌دانند که نظام در حد توان هر کاری که بتواند برای آن ها انجام خواهد داد، ادامه داد: همه مردم خوزستان علی رغم وجود مشکلات متعدد در استان، صبور هستند زیرا به نظام و تمامیت ارضی کشور علاقه‌مند و متعهد هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
3
ولی فقر بیکاری گرسنگی نابرابری و ... که از بین نرفته.
علی اصغر رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
جناب استاندار این جمله شما کلی نکته دارد : نظام در حد توان هر کاری که بتواند برای آن ها انجام خواهد داد اول نظام نباید مثل بقیه جاها کاری انجام بدهد چون اینجا مادرخرج است دوم در حد توان هم انجام نداده سوم برای آن ها گفتن شما جای سوال است مگر شما از ما جدا هستید و ... البته شما خوزستانی نیستید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین