کد خبر: ۷۲۰۱۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
فیلدز از بخش مراقبت‌های ویژه خارج شد

خونریزی مغزی قهرمان المپیک ریو

دوچرخه سوار آمریکایی در المپیک با مصدومیت شدیدی روبرو شد.
خونریزی مغزی قهرمان المپیک ریو
آفتاب‌‌نیوز :

کانر فیلدز دوچرخه سوار آمریکایی هنگام تصادف وحشتناک در المپیک ۲۰۲۰ توکیو دچار خونریزی مغزی شد اما تیمش روز شنبه تایید کرد که او از بخش مراقبت های ویژه خارج شده است.

به گزارش رویترز، فیلدز در مرحله نیمه نهایی به سختی سقوط کرد و قبل از انتقال سریع به بیمارستان بین المللی سنت لوک توکیو مورد مداوا قرار گرفت.

فدراسیون دوچرخه سواری آمریکا روز شنبه گفت: پزشکان گزارش دادند که فیلدز دچار خونریزی مغزی شده بود اما پس از یک شب بستری در ICU پزشکان با خوشحالی گزارش می دهند که هیچ خونریزی دیگری وجود ندارد و هیچ مصدومیت جدیدی مشاهده نشده است. فیلدز از بخش مراقبت های ویژه خارج شده است و تا زمانی که بهبود پیدا نکند در بیمارستان باقی می ماند.

پیش از این لیزا فیلدز، مادر کانر در پیامی در فیس‌بوک از افراد برای همراهی پسرش که عنوان قهرمانی المپیک در ریو را کسب کرد تشکر کرد.

وی نوشت: آخرین سی تی اسکن هیچ گونه آسیب مغزی و خونریزی اضافی را نشان نمی دهد، بنابراین او از بخش مراقبت های ویژه به بخش عادی منتقل شده است و در حال حاضر نیازی به جراحی ندارد.

پدرش مایک در گفت‌وگو با USA Today گفت: مغز او از لحاظ شناختی خوب کار می کند. او می داند کجاست. او روز تولد خود را می شناسد. او مردم را می شناسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین