کد خبر: ۷۲۰۱۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷

ارشا اقدسی به کما رفت

علیرضا فتحی مسئول بدلکاران سینمای ایران از وخامت حالِ ارشاد اقدسی بدلکار حرفه‌ای سینما خبر داد که در بیمارستان بیروت بستری است.
ارشا اقدسی به کما رفت
آفتاب‌‌نیوز :

ارشا قدسی بدلکار حرفه‌ای سینما در صحنه‌ای برای یک فیلم سینمایی در لبنان دچار حادثه شد و هم اکنون در شرایط بحرانی قرار دارد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد این فیلم که برای کشور تونس فیلمبرداری می‌شود روز چهارشنبه ماشین ارشا اقدسی در حین فیلمبرداری که به عنوان بدلکار این فیلم حضور داشت، چپ می‌کند و او در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

علیرضا فتحی به عنوان نائب رئیس انجمن بدلکاران سینما و مسئول کل بدلکاران سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم تأکید کرد: آخرین خبری که ما از این اتفاق گرفته‌ایم متأسفانه ارشا اقدسی را بعد از چپ شدنِ ماشین، بیهوش از ماشین بیرون می‌آورند که تا همین لحظه هم به هوش نیامده است. او الان در کما به سر می‌برد و از مردم عزیز کشورمان می‌خواهم که برای این بدلکار خوب و حرفه‌ای سینمای ایران دعا کنند تا زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.

فتحی را با آثاری همچون سریال "مختارنامه" و "روز صفر" و خیلی از آثار تلویزیونی و سینمایی می‌شناسیم و این روزها به عنوان طراح بدلکاران در سریال "سلمان فارسی" داود میرباقری حضور دارد.

گفته می‌شود ارشا اقدسی دچار سانحه مغزی شده و حال خوبی ندارد.

ارشا اقدسی متولد سال 1361 در شهر تهران است. وی مربی آی کیدو بود تا اینکه که با پیمان ابدی آشنا شد. وی پس از مدت کوتاهی، در رشته تربیت بدنی در ایتالیا پذیرفته شد اما به دلیل آشنایی با پیمان ابدی و علاقه به بدلکاری، در ایران ماند و فعالیت وی در زمینه بدلکاری این‌طور شروع شد.

ارشا اقدسی اولین مربی بانجی ایران است وی که سرمربی باشگاه پیمان ابدی بود بعد از 2 سال که بانجی افتتاح شد، توانست گروه بدلکاری 13 را تشکیل دهد. و فعالیت‌های خود را با گروهش در ایران و عرصه بین‌الملل ادامه داد.

او تجربه بازی در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی را هم دارد. در کارهایی مثلِ "به وقت شام"، "شبی که ماه کامل شد"، "شهرزاد" و برنامه‌هایی مثل "عصرجدید" هم به عنوان طراح بدلکار حضور داشته است.

در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم "سارا و آیدا" کاندید بهترین جلوه‌های ویژه میدانی را نیز به خودش اختصاص می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
5
خداوند شفاش بدهد ان شالله
یاسمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
2
به خدا چنده پیش که شنیدم حالش بده حالم خیلی بده اونقدر گریه کردم که چشمام سرخ شد دعا کردم
فقط میخوام دوباره همه ی ما ارشا رو ببینیم اینو لطفا به ارشا که بیهوش هست بگید که خیلی دوستش داریم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین