کد خبر: ۷۲۰۱۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

سارقان مامورنما را شناسایی کنید+عکس

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با انتشار تصاویر سارقان، از شهروندان درخواست کرد چنانچه از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند برای شناسایی متهمان و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
سارقان مامورنما را شناسایی کنید+عکس
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه اشخاصی تحت عنوان مأمور نیروی انتظامی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان در سطح شهرستان نظرآباد می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: بلافاصله تحقیقات کارآگاهان در این زمینه آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارقان در یک باند ۳ نفره با معرفی خود به عنوان مامور پلیس، از سوژ‌های خود لوازم با ارزش و وجه نقد اخاذی کرده و متواری می‌شوند.

سرهنگ اسدالهی گفت: در ادامه کارآگاهان با تلاش‌های شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی خودرویی که به وسیله آن سرقت‌ها صورت می‌گرفت شده و با رد زنی آن در نقاط حاشیه‌ای نظرآباد، در نهایت هر ۳ متهم را در حین انجام اخاذی دستگیر کردند.

او با بیان این که در مخفیگاه متهمان لباس نظامی و مدارک هویتی جعلی کشف شده است، افزود: متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بودند، اما با مواجهه حضوری شکات و مستندات پلیس، به ناچار لب به اعتراف گشوده به چند فقره اخاذی تحت عنوان مامور پلیس اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد ضمن بیان این که دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب نظرآباد دستور انتشار تصاویر متهمان را در رسانه‌ها و جراید صادر کرده است، گفت: از شهروندانی که احتمالا از سوی این افراد مورد اخاذی قرار گرفته اند درخواست می‌کنیم برای شناسایی سارقان و طرح شکایت، به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد واقع در سایت اداری شهر نظرآباد مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۵۴۰۳۵۶۰-۰۲۶ تماس حاصل کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین