کد خبر: ۷۲۰۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۲

حمله تند محمود فکری به استقلالی‌ها

محمود فکری سرمربی سابق استقلال می‌گوید: اگر در دیدار با سپاهان آن اتفاقات نمی‌افتاد و یکسری از بازیکنان کم‌کاری نمی‌کردند، تیم استقلال در صدر جدول بود. ما صدر جدول را با 4 امتیاز اختلاف دادیم اما پایان فصل را با 11 امتیاز اختلاف با پرسپولیس تمام کردند.
حمله تند محمود فکری به استقلالی‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

محمود فکری گفت: «برای اینکه کثافت‌کاری می‌کنند! اگر در دیدار با سپاهان آن اتفاقات نمی‌افتاد و یکسری از بازیکنان کم‌کاری نمی‌کردند، تیم استقلال در صدر جدول بود. ما صدر جدول را با 4 امتیاز اختلاف دادیم اما پایان فصل را با 11 امتیاز اختلاف با پرسپولیس تمام کردند. مگر طرفداران خاص استقلال قهرمانی نمی‌خواستند؟ پس چرا با 11 امتیاز اختلاف سوم شدند؟ اگر مشکلات زمان من را داشتند، چه کار می‌کردند؟ مشکلات زمان مرا با پرداختی‌های الان مقایسه کنند. در دوره من پرداختی‌ها به 10 درصد رسیده بود. آقایانی که هیئت مدیره استقلال حضور داشتند با میلیچ استوری می‌گذاشتند اما همان‌ دوستان پاداش می‌دهند و از ترس جرات نمی‌کنند بگویند ما پاداش دادیم و پاداش‌ها به اسم دیگری تمام می‌شود تا مبادا دوباره نایلون فروش یا پلاستیک فروش شوند! من در بدترین شرایط استقلال را تحویل گرفتم و اگر در دو بازی آخر، بازی‌‌ها را نمی‌دادند تیمم صدر جدول بود. آدم‌های مدنظر سرمربی‌شان، فضایی را به وجود آوردند و کسانی را اجیر کردند تا همه علیه ما شوند. این تعداد 10،20 نفر بیشتر نبودند اما جلوی باشگاه، وزارت ورزش و جوانان و ... شعار فکری حیا کن، رها کن سر می‌دادند. گفتند فکری گفته مربی بعدی نمی‌تواند با این شرایط معجزه کند و به حرف‌هایم کنایه زدند اما معجزه‌شان کو؟ اگر بحث این بردها است ما هم داشتیم بازی‌ها را می‌بردیم.»

فکری در ادامه در واکنش به سؤالی مبنی بر این که «آیا اگر به عقب برگردد دوباره سرمربی استقلال می‌شود؟» هم اظهار داشت: «همه مشکلات من از فضای مجازی بود که برایش خرج نکردم! امیر قلعه‌نویی بیرون از استقلال بود و کاری به این تیم نداشت، علیرضا منصوریان و مهدی پاشازاده هم چون تیم داشتند با استقلال کاری نداشتند اما وقتی من سرمربی این تیم شدم چه کارها که نکردند. در بازی نفت با استقلال، مسعود ریگی و ارسلان مطهری روی نیمکت نشستند. اگر من این دو بازیکن را بازی نمی‌دادم «الم‌شنگه» راه می‌انداختند که چرا فکری به اینها بازی نداد. رشید مظاهری در زمان من کلین‌شیت می‌کرد، بازیکن فیکس استقلال بود اما فضایی به وجود آوردند که مصاحبه کرد و گفت تا فکری هست استرس داریم. در بازی با استقلال به او گفتم الان که سکونشین شدی، دیگری استرسی نداری؟ زمان من پاداش کلین‌شیت‌هایت را می‌گرفتی، دروازه‌بان ثابت استقلال بودی و تیم ملی را هم حفظ کرده بودی. امروز خیلی راحت او را کنار می‌گذارند و آب از آب تکان نمی‌خورد. ریگی را یک بازی کنار گذاشتیم و انتقاد کردند که چرا فکری بازیکن تیمش را کنار گذاشت. موردهای زیادی هست که می‌توانم به تک تک آنها اشاره کنم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین