کد خبر: ۷۲۰۲۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

«احضار» پرفروش ترین مجموعه فیلم ترسناک تاریخ شد

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فروش مجموعه فیلم های دنیای سینمایی «احضار» از مرز دو میلیارد دلار عبور کرده است.
«احضار» پرفروش ترین مجموعه فیلم ترسناک تاریخ شد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش هالیوود ریپورتر، با فروش ۱۹۶ میلیون دلاری «احضار: شیطان مرا وادار کرد»، جدیدترین قسمت از سری فیلم های ترسناک «احضار» در گیشه جهانی، مجموعه فروش این سری فیلم به بیش از دو میلیارد دلار رسید.

فیلم های «احضار» ساخته «جیمز وان» که «پیتر سافران» نیز تهیه کنندگی آنها را بر عهده دارد در حالی به عنوان پرفروش ترین مجموعه فیلم ترسناک تاریخ سینما دست یافته که قیمت جدید این فیلم هنوز در ژاپن، هند و تایلند اکران خود را آغاز نکرده است.

تمام هفت فیلمی که تاکنون در مجموعه «احضار» به سینما آمده است در فهرست ۲۵ فیلم پرفروش ترسناک تاریخ سینما حضور دارند و چهار قسمت از این سری فیلم نیز عنوان اول تا چهارم این فهرست را به خود اختصاص داده اند.

«راهبه» محصول سال ۲۰۱۸ با ۳۶۶ میلیون دلار، «احضار ۲» با ۳۲۱ میلیون دلار، «احضار» با ۳۲۰ میلیون دلار، «آنابل: آفرینش» با ۳۰۶ میلیون دلار، «آنابل» با ۲۵۷ میلیون دلار و «آنابل به خانه می آید» با ۲۳۱ میلیون دلار به ترتیب پرفروش ترین فیلم های سری فیلم های ترسناک «احضار» هستند که قبل از قسمت جدید «احضار: شیطان مرا وادار کرد» به سینما آمده اند.

بیشتر داستان‌های فیلم‌های ساخته شده در این دنیای سینمایی «احضار» درباره تحقیقات یک زوج به نام «اد» و «لورن وارن» بر روی موضع هوایی چون جن‌گیری، نفرین‌ها، جادوی سیاه، طلسم و... است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
سمیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
1
منم دیدم هم قشنگ بود هم چو ن بر مبنای واقعیته مفید بود ب نظرم ، من فیلم ترسنا ک نمی بینم چو ن رو اعصاب اثر میزاره ولی همه قسمت‌های احضار و چو ن بر مبنای واقعیت بود دیدم و عالی بود ، اد و لورن یک زو ج واقعی هستن ک سالها پیش این خدمات رو ب مردم انجام دادن ، مثل این ک او ن خانم هنوز زنده س ولی شوهرش فوت کرده ، هر دوشون غرق رحمت الهی باشن آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
0
خانه ما سه طبقه هست دو طبقه خالیه و دو حیاط و یک انباری و زیر زمین بزرگ و مخوفی داره زیر زمین ما پر از جن هست ولی خب دیده نمیشن فقط در خواب همه میبینیم خانه جن هست مخصوصا زیر زمین و خراشهایی روی بدن ما میفته اکثرا که با بررسی میبینیم ناخن خودمون نیست بجای دیدن این فیلم ترسناک کسی جرات داره منزل ما بمونه واقعیتش جریان برای ما عادی شده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین