کد خبر: ۷۲۰۲۸۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

آزادی برخی از بازداشتی‌های اعتراضات اخیر اهواز

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با بیان اینکه برخی معترضان ناآرامی‌های اهواز آزاد شدند از دستور آزادی تعداد دیگری از زندانیان خبر داد.
آزادی برخی از بازداشتی‌های اعتراضات اخیر اهواز
آفتاب‌‌نیوز :

 حجت‌الاسلام و المسلمین صادق مرادی به همراه تعدادی از معاونان قضایی، معاون دادستان مرکز استان و رئیس سازمان زندان‌های خوزستان در راستای دستور اخیر رئیس قوه قضاییه، با حضور در زندان سپیدار اهواز، با بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های حوادث کمبود آب در استان که هنوز در بازداشت هستند دیدار و پس از شنیدن سخنان آنها، دستور قضایی برای آزادی و رسیدگی سریع به اتهامات این افراد را صادر کرد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، وی اظهارداشت: در روزهای اخیر بعد از دستور رئیس قوه قضاییه تعداد قابل توجهی از بازداشت‌شدگان این ناآرامی‌ها آزاد شدند و تعداد دیگری که موارد امنیتی نداشته باشند ظرف چند روز آینده آزاد خواهند شد.

مرادی افزود: آن افرادی که اتهامات امنیتی دارند خارج از نوبت و در اسرع وقت به اتهامات آنان رسیدگی می‌شود و کسانی که باعث اخلال در امنیت، سلب آرامش و آسایش مردم شدند و به اموال مردم آسیب رساندند و با معاندان نظام و دشمنان خارجی در ایجاد ناامنی‌ها و ناآرامی‌ها اخیر دست داشتند برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در این دیدار برخی از این بازداشت‌شدگان مطالب خود را عنوان کردند و تعدادی از آنان آزاد و تعداد دیگری با تخفیف قرار و سپردن وثیقه کفالت، به زودی آزاد خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین