کد خبر: ۷۲۰۳۲۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

داورزنی: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم/ بعد از المپیک عملکرد آلکنو بررسی می‌شود

رئیس فدراسیون والیبال بعد از حذف تیم ملی ایران از دور گروهی رقابت‌های المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.
داورزنی: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم/ بعد از المپیک عملکرد آلکنو بررسی می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال بعد از شکست تیم ملی والییبال کشورمان مقابل ژاپن اظهار داشت: آلکنو یکی از بهترین مربیان دنیا است و انصاف نیست توانایی‌های او را زیر سوال ببریم. بازیکنان تیم ملی هم بین بهترین بازیکنان دنیا هستند. طبیعتا در این شرایطی که در حال حاضر هستیم باید زمان را برای تحلیل درست بگذاریم و احساسی عمل نکینم و یک نگاه کلی به عملکرد تیم ملی بزرگسالان خود در این مدت بیندازیم. من در صحبت‌های ۲ ماه گذشته خود در رسانه‌ها گفتم باید بگذاریم مسابقات المپیک تمام شود و بعد در مورد کادر فنی تیم ملی صحبت کنیم. در واقع بعد از المپیک باید عملکرد آلکنو و بازیکنان را تجزیه و تحلیل کنیم تا ببنیم اشکال کار والیبال کجاست تا برای آینده آن‌ها را اصلاح کنیم.

دنیا به آخر نرسیده است و از همین امروز برای المپیک بعد برنامه ریزی خواهیم کرد. قطعا تمام نقص‌هایی که وجود دارد باید بر طرف شود. امیدوارم به یک تحلیل به دور از احساسات دست پیدا کنیم.

هدف فدراسیون حضور در جمع ۴ تیم برتر المپیک بود، اما متاسفانه این آرمان و هدف به مقصد نرسید از همین بابت از تمام مردم ایران عذر خواهی می‌کنم، همه تیم تلاش خود را کرد و آنچه در توان داشتند به کار گرفتند، اما نشد که نتیجه دلخواه به دست آید. تیم ملی والیبال ایران امروز بازی سختی را مقابل میزبان مسابقات داشتیم. انتظار داشتیم تیم ملی اول به جمع ۸ و بعد هم به جمع ۴ تیم برود که این هدف محقق نشد. وعده‌ای که به مردم ایران دادیم محقق نشد و از این بابت شرمنده مردم ایران هستیم و امیدوارم در آینده بتوانیم با رفع مشکلات بهترین نتایج را بگیریم.

ما در آینده بسیار نزدیک باید ۲۰ شهریور ماه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا باز هم به ژاپن بیاییم و در این اینجا با رقبای خود رقابت کنیم. تلاش ما این است که در این پوست اندازی پیشرفت سریع و خوبی را داشته باشیم. بازیکنان تیم ملی تمام تلاش خود را کردند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. میدان مسابقه میدان برد‌ها و باخت‌ها است و یک روز لهستان را می‌بریم و یک روز به کانادا می‌بازیم، این‌ها نشان دهنده نوسان در تیم ملی والیبال کشورمان است که باید این نوسان‌ها را از بین ببریم. من به مجموعه کادر فنی تیم ملی خسته نباشید می‌گویم و در پایان باز هم از مردم شریف ایران برای دست نیافتن به آرمان‌های خودمان عذر خواهی می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین