کد خبر: ۷۲۰۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

واکنش معنادار کولاکوویچ به حذف تیم ملی والیبال از المپیک

سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان نسبت به نتایج تیم ملی در رقابت‌های المپیک توکیو واکنش نشان داد.
واکنش معنادار کولاکوویچ به حذف تیم ملی والیبال از المپیک
آفتاب‌‌نیوز :

بلند قامتان کشورمان در آخرین رقابت خود در مرحله گروهی بازی‌های المپیک توکیو مقابل ژاپن میزبان قرار گرفتند. تیم‌ملی ایران ست نخست را با نتیجه 25 بر 21 واگذار کرد اما در ست دوم 25 بر 20 پیروز شد.

والیبالیست‌های ایران در ست سوم 31 بر 29 پیروز شدند اما در ست چهارم 25 بر 22 مغلوب شدند تا کار در ست پنجم پیگیری شود. در ست پنجم هم ایران 15 بر 13 و در مجموع 3 بر 2 مغلوب شد تا از المپیک خداحافظی کند. تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها هم نتیجه را به ژاپن واگذار کرده بود.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان در واکنش به حذف تیم ملی از المپیک توکیو اظهار داشت: برخی خبرنگاران با من تماس گرفتند و خواستند نظرم را در مورد نتایج تیم ملی ایران در بازی‌های المپیک توکیو بگویم، اما نمی‌خواهم درمورد این موضوع نظری بدهم. فقط می‌خواهم بگویم برای بچه‌های فوق‌العاده‌ای که بیش از 3 سال را با آنها گذراندم ناراحت هستم، چون می‌دانم که آنها تمام تلاش خود را کردند.

وی توانست جواز صعود به المپیک را برای تیم ملی کسب کرده و سپس برکنار شد، ادامه داد: من به خوبی می‌دانم که این روزها چقدر رویای حضور در المپیک و کسب نتیجه برای کشورشان را در سر داشتند. آنها حتی اگر در توکیو برای مدال بازی نکنند، بزرگ هستند. آنها عالی هستند، زیرا مبارزان صادق و بزرگ، ورزشکاران وطن‌پرست هستند.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: حتی انتظار نداشته باشید که من انگشت خود را به سمت همکارم آلکنو و دستیارانش نشانه بگیرم. آنها تمام تلاش خود را انجام دادند. می‌خواهم والیبال ایران برای کسب مدال در بازی‌های المپیک پاریس بسیار باهوش‌تر عمل و مبارزه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین