کد خبر: ۷۲۰۳۵۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹

واکنش به درخواست احمدی‌نژاد برای محاکمه روحانی

محمود احمدی نژاد اخیرا در نامه ای خواستار محاکمه روحانی شده است. یک چهره سیاسی اصلاح طلب در واکنش به این درخواست احمدنژاد عنوان کرد: ما معتقدیم که هم کار احمدی نژاد باید مورد بازخواست قرار بگیرد و هم مدیران مسئولان پس از ایشان.
واکنش به درخواست احمدی‌نژاد برای محاکمه روحانی
آفتاب‌‌نیوز :

«غلامرضا انصاری»، چهره سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با سخنان اخیر احمدی نژاد و ادعایی که مبنی بر نقد دولت و الزام بر محاکمه رییس جمهور داشته است، اظهار کرد: ما شاهد فاجعه‌هایی در حکومت در زمان آقای احمدی نژاد بودیم. فجایعی که در سال ۸۸ اتفاق افتاد و اقدامات پوپولیستی دولت ایشان که قرار بود که نفت را سر سفره‌های مردم بیاورد. در دولتی که قرار بود حل مشکلات معیشتی مردم در دستورکار باشد، شاهد حداکثری شدن مشکلات مردم بودیم.

او تاکید کرد: اگر قرار بر محاکمه باشد، اول او باید محاکمه شود. هنوز هم محکومیت تعدادی از دست اندرکاران رسانه‌ای، به دلیل توهین به شخص او در جریان است که اکنون برخی‌ از آنها هنوز در زندان هستند.

انصاری ادامه داد: قطعا در یک نظام دموکراتیک و آزاد، حسابرسی به اعمال همه مسئولان جزو امور اجتناب‌ناپذیر است. طبیعی است که اگر جمهوریت نظام را پاس بداریم، هم نظارت مردمی بر حاکمان و دولتمردان مرتفع می‌شود و هم نظارت سیستماتیک و رسمی می‌تواند خطاها را مورد سنجش و ارزیابی و همچنین مورد برخورد قضایی قرار دهد.

او تصریح کرد: ما از گفته ایشان استقبال می‌کنیم و معتقدیم که نه تنها آقای روحانی بلکه در مورد رئیس دولت نهم و دهم و فجایعی که در مورد فسادهای اقتصادی صورت گرفته بررسی ها صورت گرفته و محاکمه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
5
13
پررویی هم حدی داره یادش رفته تمام تحریم ها نتیجه اقدامات پوچ احمدی نژاد بود حالا طلب کار شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
3
14
متاسفانه روزی که تحریمها وضع میشد همین آقا آنها را کاعذ پاره خواند و روزی که تحریمها آغاز شد معاون ایشون جناب رحیمی پشت تریبون رفت و گفت به تحریمها سلام میکنیم . و هیچکس معترض آنها نشد. همه معترض هستند که چرا روحانی نتونست تحریمها رو برداره و هیچکس نمیگه چرا تحریم شدیم چرا در زمان احمدی نژاد حتی چین وروسیه علیه ما رای دادن و تحریمها بر قرار شد کم کاری کدام دولت بود همین طلبکار که محاکمه نشد و داره هنوز آشوب به پا میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
1
11
سنگ پای قزوین پیش احمدی نژاد باید لنگ بندازه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
2
10
اگر احمدی نژاد را بگیرند وبازخواست کنند بخش زیادی از جامعه آرامش پیدا می کنند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین