کد خبر: ۷۲۰۴۵۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱

احتمال وقوع فاجعه کرونایی در خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: منطقه جنوب غرب خوزستان به دلیل رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در آستانه وقوع فاجعه کرونا قرار دارد.
احتمال وقوع فاجعه کرونایی در خوزستان
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی کریمی بعد از ظهر امروز دوشنبه در خصوص جزئیات این خبر گفت: اگر روال بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی ادامه داشته باشد به وضعیت فاجعه‌بار کرونا در جنوب غرب خوزستان وارد می‌شویم.

وی بیان کرد: آمار مبتلایان به کرونا در آبادان، خرمشهر و شادگان روز به روز به شکل وحشتناکی در حال افزایش است و تخت‌های بیمارستان طالقانی آبادان که بیمارستان مرکزی کرونا برای این سه شهرستان است، کاملاً پر شده است.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: بخش‌هایی از بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و ۱۷ شهریور آبادان، ولی عصر (عج) خرمشهر و شهید معرفی‌زاده شادگان برای بستری بیماران مبتلا به کووید -۱۹ در نظر گرفته شده و تنها بیمارستانی که هنوز وارد مدار بستری بیماران کرونایی نشده، بیمارستان شهید بهشتی آبادان است.

کریمی افزود: اگر اوضاع به همین منوال پیش برود مجبور می‌شویم در بیمارستان شهید بهشتی نیز مبتلایان به کووید- ۱۹ را بستری کنیم.

وی گفت: اگر وضعیت تغییر نکند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پایین باشد در آینده با شرایطی روبه‌رو می‌شویم که مجبور خواهیم شد علاوه بر بخش‌ها از فضای پارکینگ بیمارستان‌ها یا بیمارستان‌های صحرایی نیز برای بستری استفاده کنیم.

به گزارش مهر، شهرستان‌های آبادان - خرمشهر و شادگان زیرپوشش خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین