کد خبر: ۷۲۰۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

وزیر کشور: بررسی تعطیلی دو هفته‌ای به ستاد ملی مقابله با کرونا می‌رود/ تعطیل کردن نیاز به مقدمات و برنامه ریزی دارد

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: تعطیل کردن نیاز به مقدمات و برنامه ریزی و اقناع و همراه سازی مسئولان و مردم دارد.گر این روند به صورت دقیق برنامه ریزی نشود، چه بسا نتوانیم به هدف مورد نظر برسیم. باید برای این موضوعات اقناع صورت گیرد و مقرر شد نسبت به این موضوع مطالعه دقیق‌تری انجام شود و این موضوع را در ستاد مورد بررسی قرار دهیم.
وزیر کشور: بررسی تعطیلی دو هفته‌ای به ستاد ملی مقابله با کرونا می‌رود/ تعطیل کردن نیاز به مقدمات و برنامه ریزی دارد
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر در کشور در پایان جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد درخواست تعطیلی دو هفته‌ای گفت: تعطیل کردن نیاز به مقدمات و برنامه ریزی و اقناع و همراه سازی مسئولان و مردم دارد.

رحمانی فضلی گفت: اگر این روند به صورت دقیق برنامه ریزی نشود، چه بسا نتوانیم به هدف مورد نظر برسیم. باید برای این موضوعات اقناع صورت گیرد و مقرر شد نسبت به این موضوع مطالعه دقیق‌تری انجام شود و این موضوع را در ستاد مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: با خدمات کادر درمان را قدردانی و احترام کنیم. قرار شد شرایط کنترلی و جرائم را پیشنهادات جدیدی دهیم. با توجه به اینکه نوع جرائم و نوع تخلفات کم است باید نوع مجازات طوری باشد که تاثیر گذار باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
0
حتما بعد ازینکه کار از کار گذشت میخواین تعطیل کنید. اگر تعطیلی سراسری زودتر اتفاق نیافته برای دفن کشته های کرونا دچار مشکل خواهید شد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین