کد خبر: ۷۲۰۵۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷

شهری بدون شورا در چهارسال آینده

با توجه به ابطال انتخابات شورای شهر بهارستان، استاندار شهردار این شهر را انتخاب می‌کند.
شهری بدون شورا در چهارسال آینده
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام نقدعلی رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های استان اصفهان گفت: انتخابات بهارستان به دلیل گزارش‌های متعددی که توسط نهاد‌های مختلف و از جانب مردم رسیده بود از طرف هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان و استان و در نهایت هیات مرکز ابطال شد.

او خاطر نشان کرد:در شرایطی که چنین اتفاقی رخ داده آن شهر بدون شورا خواهد بود و تا دوره بعدی انتخابات شوراها، تصمیم‌گیری پیرامون شئونات شهر به عهده استاندار خواهد بود.

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های استان اصفهان گفت:از استاندار اصفهان خواهش می‌کنم با توجه به اینکه مردم فهیم و ولایت‌مدار شهر بهارستان در انتخابات همراهی کردند هر چند تخلفاتی صورت گرفت با مشورت خوب با نخبگان و نمایندگان شهرداری که بتواند مشکلات و چالش‌هایی که در گذشته بوده را برطرف کند برای بهارستان انتخاب کند و پروسه توسعه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی مدیریت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
0
خب اینجوری طی این چهارسال بدون شورا ممکنه که بتونن تخلفات کمتر و پیشرفت شهری بیشتری را تجربه کنند . حالا شهرهایی که طی نزدیک به ۲۳سال شورا داشتن مثلا چه گلی به سرشون زده شده؟ جز اینکه هرروزتوخبر‌هامیخونیم‌که‌شورای‌فلان‌شهر‌یکجابازداشت‌شدن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین