کد خبر: ۷۲۰۶۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸

دستگیری عامل قتل و مجروح شدن ۱۰ نفر در گرگان + عکس

جانشین فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری عامل قتل و مجر‌وح کردن ۱۰ نفر در گرگان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

فرزاد تاجره در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۱۹ امروز به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری و چاقوکشی در چهار راه میدان گرگان بلافاصله ماموران یگان امداد شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشاهده شد فردی با تبر و چاقو در حال درگیری با تعدادی از رهگذران بوده که طی آن چند نفر از شهروندان مجروح شدند.

دستگیری عامل قتل و مجروح شدن ۱۰ نفر در گرگان + عکس

جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: متهم با مشاهده ماموران قصد حمله‌ور شدن به سمت پلیس را داشت که ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی کردند که در این لحظه متهم اقدام به فرار کرد.

تاجره خاطرنشان کرد: با سرعت عمل و آمادگی بالای ماموران، متهم که مسلح به سلاح سرد تبر و کارد بود در عملیاتی ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه یکی از شهروندان به علت شدت جراحت وارده فوت کرد و ۹ نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که حال دو نفر از آنها بدحال گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه با اخذ دستورات قضایی تحقیقات در حال انجام است، گفت: علت و انگیزه این حادثه دلخراش در حال بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
2
فشارهای زندگی وگرانی ها وتورم موجب شده مردم از نظر روانی قاطی کنند و نفهمند که چکار می کنند.این پرخاشگری ها از تبعات اجتماعی فاجعه اقتصادی ونتیجه عملکردغیر مسئولانه دولت وسوء مدیریت اقتصادی کشور است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین