کد خبر: ۷۲۰۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۶

جزییات ممنوعیت پروازی روز تحلیف رئیسی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: مانند مراسم تنفیذ، برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری نیز به مدت دو ساعت و ۳۰ دقیقه ممنوعیت پرواز در فرودگاه‌های تهران و اطرف پایتخت اعمال خواهد شد.
جزییات ممنوعیت پروازی روز تحلیف رئیسی
آفتاب‌‌نیوز :

محمد حسن ذیبخش درباره جزییات اعمال ممنوعیت پروازی ویژه مراسم تحلیف ریاست جمهوری اظهار کرد: در روز پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه از ساعت۱۶:۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۹ ممنوعیت پروازی برای فرودگاه‌های استان تهران از جمله مهرآباد، پیام، امام خمینی (ره) و آزادی قزوین اجرا می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا این اعمال ممنوعیت‌ها مشکلی در پروازهای دیگر به وجود نخواهد آورد، افزود: نوتام (دستور العمل) مربوطه را پنج مرداد ماه برای همه شرکت‌های هاپیمایی ارسال کردیم تا با رعایت این محدودیت، پروازهای خود را برنامه‌ریزی کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه فرودگاه‌های مذکور در این ساعات بسته خواهند شد، گفت: بعید است با توجه به اعلام قبلی تاخیری در پروازهای روز پنجشنبه داشته باشیم اما مسلما اگر تاخیری در پروازهای فردا به وجود بیاید که احتمال آن بسیار کم است، از قبل به اطلاع مسافران رسیده و برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی شرکت‌های هواپیمایی انجام شده است.

پیش از این نیز سازمان هواپیمایی کشوری ممنوعیت دو ساعته پرواز در فرودگاه‌های مذکور را برای مراسم تنفیذ ریاست جمهوری در روز گذشته از ساعت ۱۰ تا ۱۲ اعلام و اعمال کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین