کد خبر: ۷۲۰۶۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

نجات راننده بیهوش محبوس شده در داخل خودرو

شاهدان عینی با شکستن شیشه جان راننده ای را که در پشت فرمان خودرو بیهوش شده بود نجات دادند.
نجات راننده بیهوش محبوس شده در داخل خودرو
آفتاب‌‌نیوز :

 در اقدامی انسان دوستانه شاهدان عینی و رانندگان، جان یک راننده بیهوش را که در خودرو محبوس شده بود نجات دادند. این راننده که پس از بی حال شدن، خودروی او همچنان در حال حرکت در اتوبان بود با هوشیاری رانندگان نجات یافت. رانندگان با شکستن شیشه خودرو و بازکردن درب آن، این راننده را از داخل ماشین بیرون کشیدند.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی تهیه شده چگونگی نجات این راننده را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو در حالی که این راننده در داخل ماشین بیهوش شده و خودروی او در حاشیه اتوبان همچنان در حال حرکت است دیده می‌شود. لحظاتی بعد رانندگان و شاهدان عینی خودرو را در محلی در اتوبان متوقف کرده و پس از آنکه متوجه بیهوش شدن راننده می‌شوند اقدام به شکستن شیشه خودرو می‌کنند. در انتهای ویدئو راننده که به هوش آمده در کنار تیم اورژانس پزشکی دیده می‌شود.

نجات باورنکردنی راننده پس از تصادف شدید!
این اتفاق در یکی از اتوبان‌های شهر آتلانتا رخ داد. «جوردین کارتر»، یک شاهد عینی در این باره گفت: «من به سمت راست نگاه کردم و مرد مسنی را در پشت فرمان خودرو دیدم که کاملا لم داده بود و به نظر می‌رسید بیهوش باشد. با کمک چند نفر دیگر خودرو را متوقف کردیم و با شکستن شیشه و باز کردن درب آن توانستیم این مرد را بیرون بیاوریم.»

«کشیش کئوا توکر»، که او نیز در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: «این صحنه شادی را به قلب من هدیه داد. صحنه زیبایی بود وقتی دیدم مردمی که اصلا همدیگر را نمی‌شناختند و غریبه بودند دست به دست هم داده و تلاش می‌کردند تا جان یک انسان دیگر را نجات دهند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
2
انسانیت .مذهب .رنگ نژاد و.. نمی شناسد
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
1
انسانیت مرز جغرافیایی ندارد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین