کد خبر: ۷۲۰۶۷
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۲:۴۹

انتشار لیست انتخاباتی جمعیت زنان جمهوری اسلامی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران ضمن دعوت از همه اقشار جامعه جهت شرکت فعال در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی لیست نهایی این جمعیت را برای تهران اعلام کرد.

فرزانه مافی در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشت کشور را زمینه‌ساز نشاط اجتماعی و تقویت روحیه کار و فعالیت عنوان کرده و گفت:« در جمهوری اسلامی نظام مردم‌سالاری دینی از دو رکن؛مردم و دین شکل گرفته از انتخابات در چنین نظامی به معنای بیعت مردم با ولی و حاکم خود می‌باشد که ضامن مشروعیت سیاسی است».

وی افزود:« در چنین نظامی حفظ حقوق مردم و نظارت بر امور یک امر دو سویه و مهم بوده که از یک سو مردم با انتخاب نماینده شایسته و نظارت بر اعمال و فعالیت آنها در مجلس و از سوی دیگر نمایندگان منتخب با نظارت بر سایر قوا جهت اجرای درست قوانین مصوبه مجلس و برنامه‌ریزی در جهت حصول اهداف چشم‌انداز 20 ساله به اثبات می‌رسانند».

وی لازمه ایجاد امنیت و آرامش در فضای انتخابات را همراهی اخلاق اسلامی و سیاست دانسته وتصریح کرد:« شیوع دروغ‌گویی و ریاکاری در جامعه امنیت اجتماعی را کاهش و فضای شایعه‌پراکنی را افزایش داده،‌که در صورتی که اخلاق انتخاباتی رعایت شود فضا ایمن خواهد شد».

وی تاکید کرد:« بر احزاب و گروههای سیاسی و کاندیدای محترم فرض است که با رعایت اخلاق انتخاباتی از ایجاد هر گونه ناامن جلوگیری نموده و به جای تشویش اذهان عمومی نسبت به نماینده رقیب، توانایی‌ها و ظرفیت‌های مثبت کاندیدای خود را مطرح کنند».

وی در پایان خاطر نشان کرد:« جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران به دور از هر گونه فضای جناحی در کشور کاندیداهای خود را بر اساس تعهد و تخصص و شایستگی و پایبندی به نظام جهت هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شرح زیر انتخاب نموده است:

1) دکتر حداد عادل
2) مهندس سهیلا جلودارزاده
3) نجفقلی حبیبی
4) مجید انصاری
5) فاطمه کروبی
6) حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی
7) دکتر سید محمد میرمحمدی
8) دکتر حسین مظفر
9) اختر درخشنده
10) دکتر سید محمد صدر
11) دکتر شهاب حسابی
12) دکتر اسحاق جهانگیری
13) نرگس کریمی
14) سید حبیب عجائبی
15) علیرضا محجوب
16) رسول منتجب‌نیا
17) رضا طلایی‌نیک
18) الهام امین‌زاده
19) حجت‌الاسلام علی مطهری
20) دکتر خداداد قبادی
21) سعید ابوطالب
22) مرجان شیخ الاسلامی آل‌آقا
23) دکتر عبدالرحیم بهاروند
24) حسین رویوران
25) احمد فیاض‌بخش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین