کد خبر: ۷۲۰۸۲
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۳:۵۱
پس از 9 روز تحصن در دانشگاه شیراز عنوان شد:

خواستمان محقق نشود، یکشنبه تحصن می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نهمین روز تحصن دانشجویی، در دانشگاه شیراز با اعلام دانشجویان مبنی بر ادامه اعتراضات از روز یکشنبه به آینده، پایان یافت. 

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، این تحصن که به دلیل عملکرد ریاست دانشگاه شیراز در منحل کردن شورای صنفی دانشگاه شروع شد با احضار 12 تن از دانشجویان متحصن به دادگاه انقلاب شیراز، شکل گسترده‌تری به خود گرفت.

خواسته‌های دانشجویان در ابتدا خواست صنفی بود که علیرغم تحصن دانشجویان در اردیبهشت‌ماه هرگز ار سوی ریاست دانشگاه شیراز مورد بررسی و اعتنا قرار نگرفت لذا دانشجویان خواست خود را استعفای رئیس دانشگاه، دکتر صادقی، اعلام کردند.

همچنین دانشجویان متحصن که شب قبل از نهمین روز تحصن را در ساختمان مدیریت دانشگاه گذرانده بودند از وزارت علوم خواستند تا نماینده تام الاختیار خود را جهت پی‌گیری مطالبات دانشجویی و استعفای رئیس دانشگاه به شیراز اعزام کند و اگر تا روز یکشنبه 19 اسفند این امر محقق نشود، تحصن خود را به صورت قاطعانه‌تر و گسترده‌تری از سر خواهند گرفت.

دانشجویان متحصن یکی از عمده‌ترین خواستهای خود را مصونیت تمامی شرکت‌کنندگان در تجمع و پس گرفته شدن احضار دانشجویان به دادگاه انقلاب عنوان کرده‌اند.

همچنین گفته می‌شود که برخی از مردم شیراز با اهدای گل و شیرینی از تحصن دانشجویان حمایت کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین