کد خبر: ۷۲۰۸۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
رقابت‌های کشتی آزاد المپیک توکیو

یزدانی نقره گرفت/ تیلور آمریکایی طلایی شد

حسن یزدانی در مسابقه فینال المپیک توکیو برابر دیوید تیلور آمریکایی شکست خورد و به نقره دست پیدا کرد.
یزدانی نقره گرفت/ تیلور آمریکایی طلایی شد
آفتاب‌‌نیوز :

در چهارمین روز از مسابقات کشتی المپیک توکیو ۲۰۲۰ و در سالن موکاهاری شهر توکیو آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان نتوانست با شکست حریف آمریکایی خود صاحب مدال طلا شود.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با جاورایل شاپیف از ازبکستان سرشاخ شد و در نهایت با نتیجه ۱۱ بر ۲ حریفش را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف استفان ریچموت از سوئیس رفت و در کمتر از ۲ دقیقه حریفش را ۱۲ بر یک شکست داد تا راهی نیمه نهایی شود. آرتور نایفونوف از روسیه در نیمه نهایی حریف یزدانی بود. در این کشتی نفس گیر دارنده یک مدال طلا المپیک توانست با نتیجه ۷ بر یک حریف نامدارش را شکست دهد تا با کنار زدن کشتی گیر روس راهی دیدار فینال شود. 

یزدانی در فینال مسابقات در جدالی حساس با تیلور آمریکایی که پیش از آن ۲ بار برابر وی شکست خورده بود، با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد تا از رسیدن به مدال طلا باز بماند.

در این وزن 16 نفر حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
0
1
ایشان کشتی گیر خیلی خوبی هستند. ولی امتیازهایی که از رقیب گرفند یک امتیاز به خاطر اخطار داور بود و 2 امتیاز هم نه به خاطر فن کشتی بلکه با هل دادن حریف و خارج کردن رقیب (به خاطر قدرت بدنی بالا)از تشک بدست آمد.توانایی،جسارت و قابلیت خاصی برای اجرای فن در مقابل حریف نتوانستند ارائه بدهند.ولی کشتی گیر رقیب فنی تر ، جسورتر و قابلیت اجرایی فنون را بهتر از کشتی گیر ما داشت.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین