کد خبر: ۷۲۰۸۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

۳۶ هزار کیسه سیمان احتکاری کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۳۶هزار تن سیمان و کلینکر احتکار شده به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال در شهر برازجان شهرستان دشتستان کشف شد.
۳۶ هزار کیسه سیمان احتکاری کشف شد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرمانده انتظامی استان بوشهر روز جمعه به نقل از سردار حیدر سوسنی اعلام کرد: در راستای مبارزه با اخلال‌گران و محتکران اقتصادی، عوامل انتظامی شهرستان دشتستان با همکاری اداره اطلاعات شهرستان و پلیس امنیت اقتصادی استان موفق به شناسایی یک انبار دپو به میزان ۳۶ هزار تن سیمان و کلینکر شدند.

وی تصریح کرد: روز گذشته ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیم‌های عملیاتی ویژه‌ای به محل مورد نظر اعزام و این انبار را مورد بررسی دقیق قرار دادند.

این مقام پلیس با اشاره به اینکه در این عملیات ۱۲ هزار تن سیمان و ۲۴ هزار تن کلینکر احتکار شده کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مسئول ارزش سیمان و کلینکرهای احتکار شده ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی گفت: با دستور مقام قضایی این انبار پلمب و پرونده قضایی برای اقدام‌های قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

سوسنی با اعلام استمرار طرح‌های نظارت و کنترل بر انبارهای نگهداری کالا در استان افزود: برخورد با مفسدان اقتصادی در اولویت کاری نیروی انتظامی است و پلیس با کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
As
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
0
0
علت نبود و گرانی سیمان، صادرات هست. جلوی صادرات گرفته بشه قیمت سیمان میشه 20 هزار تومان.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین