کد خبر: ۷۲۰۹۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
المپیک ۲۰۲۰ توکیو

مصاف حساس و سنتی تانک روس و اسنایدر آمریکایی در فینال المپیک

چهره نفرات راه یافته به فینال اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو مشخص شد.
مصاف حساس و سنتی تانک روس و اسنایدر آمریکایی در فینال المپیک
آفتاب‌‌نیوز :

در پایان رقابتهای مرحله نیمه نهایی اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوکرم کشتی آزاد المپیک توکیو، چهره نفرات راه یافته به فینال این اوزان مشخص شد.

در جریان دو دیدار نیمه نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم، حاجی علی یف دارنده ۳ طلای جهان و یک برنز المپیک از آذربایجان در یک مبارزه دیدنی و جذاب ۱۲ بر ۵ از سد باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند گذشت و فینالیست شد.

در دیگر دیدار نیمه نهایی این وزن اوتوگورو دارنده مدال طلای جهان از ژاپن در یک مبارزه دشوار با نتیجه ۳ بر ۲ از سد گاژی مراد رشیداف دارنده مدال طلای جهان از روسیه گذشت و فینالیست شد.

همچنین در جریان برگزاری دیدارهای نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم، عبدالرشید سعدالله یف دارنده ۵ طلای جهان و المپیک و ملقب به تانک روس مقابل رینری سالاس پرز از کوبا با یک کشتی حساب شده با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و به فینال رسید.

در دیگر مبارزه نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم، کایل اسنایدر دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از آمریکا که او نیز همچون دیگر کشتی گیران آمریکا از آمادگی بالای بدنی برخوردار بود، مقابل سلیمان کارادنیز دارنده مدال های طلا و نقره اروپا از ترکیه به راحتی و با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید تا فینال حساس و دیدنی این وزن بعد از ظهر فردا (شنبه) میان اسنایدر و سعدالله یف دو رقیب سنتی وزن ۹۷ کیلوگرم برگزار شود.

مرتضی قیاسی در ۶۵ و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم دو نماینده ایران در این اوزان بودند که با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.

اسامی نفرات فینالیست اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو به شرح زیر است:

وزن ۶۵ کیلوگرم: تاکوتو اوتوگورو(ژاپن) - حاجی علی یف(آذربایجان)

وزن ۹۷ کیلوگرم: عبدالرشید سعدالله یف(روسیه) - کایل اسنایدر(آمریکا)

دیدارهای رده بندی و فینال اوزان فوق بعد از ظهر فردا(شنبه) برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین