کد خبر: ۷۲۰۹۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
المپیک ۲۰۲۰ توکیو

مصاف حساس و سنتی تانک روس و اسنایدر آمریکایی در فینال المپیک

چهره نفرات راه یافته به فینال اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو مشخص شد.
مصاف حساس و سنتی تانک روس و اسنایدر آمریکایی در فینال المپیک
آفتاب‌‌نیوز :

در پایان رقابتهای مرحله نیمه نهایی اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوکرم کشتی آزاد المپیک توکیو، چهره نفرات راه یافته به فینال این اوزان مشخص شد.

در جریان دو دیدار نیمه نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم، حاجی علی یف دارنده ۳ طلای جهان و یک برنز المپیک از آذربایجان در یک مبارزه دیدنی و جذاب ۱۲ بر ۵ از سد باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند گذشت و فینالیست شد.

در دیگر دیدار نیمه نهایی این وزن اوتوگورو دارنده مدال طلای جهان از ژاپن در یک مبارزه دشوار با نتیجه ۳ بر ۲ از سد گاژی مراد رشیداف دارنده مدال طلای جهان از روسیه گذشت و فینالیست شد.

همچنین در جریان برگزاری دیدارهای نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم، عبدالرشید سعدالله یف دارنده ۵ طلای جهان و المپیک و ملقب به تانک روس مقابل رینری سالاس پرز از کوبا با یک کشتی حساب شده با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و به فینال رسید.

در دیگر مبارزه نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم، کایل اسنایدر دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از آمریکا که او نیز همچون دیگر کشتی گیران آمریکا از آمادگی بالای بدنی برخوردار بود، مقابل سلیمان کارادنیز دارنده مدال های طلا و نقره اروپا از ترکیه به راحتی و با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید تا فینال حساس و دیدنی این وزن بعد از ظهر فردا (شنبه) میان اسنایدر و سعدالله یف دو رقیب سنتی وزن ۹۷ کیلوگرم برگزار شود.

مرتضی قیاسی در ۶۵ و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم دو نماینده ایران در این اوزان بودند که با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.

اسامی نفرات فینالیست اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو به شرح زیر است:

وزن ۶۵ کیلوگرم: تاکوتو اوتوگورو(ژاپن) - حاجی علی یف(آذربایجان)

وزن ۹۷ کیلوگرم: عبدالرشید سعدالله یف(روسیه) - کایل اسنایدر(آمریکا)

دیدارهای رده بندی و فینال اوزان فوق بعد از ظهر فردا(شنبه) برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین