کد خبر: ۷۲۰۹۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷

زارع : مدالم را به مردم سختی کشیده دوران کرونا تقدیم کردم

امیر حسین زارع آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان پس از کسب مدال برنز بازی‌های المپیک گفت: من مدالم را تقدیم مردم کردم. مردمی که در این ایام و با وجود این بیماری، روزگاری سختی را می‌گذرانند و بسیاری بزرگان این سرزمین را ما به خاطر کرونا از دست دادیم.
آفتاب‌‌نیوز :

امیر حسین زارع ضمن بیان این مطلب افزود: خدا رو شکر می‌کنم که از این مسابقات دست خالی برنگشتم و امیدوارم توانسته باشم ذره‌ای از زحمات همه عزیزانی را که برای من زحمت کشیده‌اند جبران کنم و دل مردم ایران را کمی شاد کرده باشم که در این ایام بسیار سختی کشیدند.

زارع : مدالم را به مردم سختی کشیده دوران کرونا تقدیم کردم

وی خاطر نشان کرد: المپیک میدان بزرگی است. به خصوص برای من که نخستین تجربه‌ام بود ولی حتی در این میدان بزرگ هم می‌توانستم بهتر از این ظاهر شوم و حتما اگر توفیق حضور در المپیک‌های بعدی را داشتم با نتیجه بهتری از تشک خارج خواهم شد و برای مردم عزیز کشورم خوشرنگ‌ترین مدال را بدست خواهم آورد .

وی افزود: من پیش از این هم با گنو پتریاشویلی که قهرمان بزرگی است کشتی گرفته بودم و مسابقه را برده بودم. اینبار هم کشتی را جلو بودم و تنها با یک غفلت چند امتیاز از دست دادم و نتوانستم در میانه کشتی برگردم ولی امیدوارم مدال آینده من طلایی باشد.

زارع درباره میزان توانایی و تکنیک حریف امریکایی که قهرمان سنگین وزن شد، اظهار داشت: خیلی کشتی‌گیر خوبی بود و من از قبل او را می‌شناختم و بسیار دوست داشتم با این قهرمان کشتی بگیرم و دقیقا از تکنیک‌های این کشتی‌گیر شناخت داشتم ولی نشد که در فینال با هم مبارزه کنیم و امیدوارم در آینده نزدیک این اتفاق بیافتد.

وی بار دیگر از مردم ایران به خصوص همشهریانش تشکر کرد و افزود: همه مردم برای موفقیت ما دعا کردند که بدون حمایت و دعای خیر آنها ما هرگز موفق نمی‌شدیم. من مدالم را تقدیم مردم کردم. مردمی که در این ایام و با وجود این بیماری، روزگاری سختی را می‌گذرانند و بسیاری از بزرگان این سرزمین را ما به خاطر کرونا از دست دادیم. امیدوارم زودتر این ویروس تمام شود و ما هم توانسته باشیم ذره‌ای دل مردم را شاد کرده باشیم.

کشتی‌گیر ۲۰ ساله تیم آزاد ایران بیان داشت: حسن یزدانی سردار تیم ما بود و این نتیجه همه ما را غافلگیر کرد. همه چیز در رقابت دیروز (پنجشنبه) این پهلوان خوب پیش می‌رفت و تقریبا کشتی را برده بود ولی شاید خواست خدا نبود. امیدوارم حسن آقا که برای ما سمبل ممارست و پیشتکار و اراده است، به عنوان یک الگو برای همه ما حقش را پس بگیرد.

وی در پایان گفت: از تمام اعضای کادر فنی و به خصوص رئیس فدراسیون به خاطر حضور پر رنگشان و حمایت‌های همیشگی‌شان همچنین خانواده و دوستانم تشکر می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
0
2
آفرین تو قهرمان نیستی پهلوانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
2
من هم به عنوان یکی از همین مردم ، سپاسگزارم
مدال مردمی تقدیم به مردم میشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین