کد خبر: ۷۲۰۹۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

بازگشت محمد بنا به ایران در روز تولد 64 سالگی‌ اش

کاروان کشتی فرنگی و وزنه برداری ایران به کشور برگشتند.
بازگشت محمد بنا به ایران در روز تولد 64 سالگی‌ اش
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان ظهر امروز با یک طلا و یک برنز المپیک به تهران بازگشت تا محمد بنا تولد ۶۴ سالگی‌اش را در خانه جشن بگیرد.

تیم ملی کشتی فرنگی ظهر امروز همراه با وزنه‌برداران به کشور بازگشت. این در حالی بود که تیم دو نفره وزنه‌برداری با علی داودی در دسته فوق‌سنگین مدال نقره المپیک گرفته بود و تیم پنج نفره کشتی فرنگی نیز با محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی به دو مدال طلا و برنز مسابقات رسید.

بابک بنا پسر دو ساله محمد بنا نیز برای استقبال از پدر به فرودگاه آمده بود. با توجه به وضعیت کرونا و محدودیت‌های اردوی تیم ملی، او یک ماه پدرش را ندیده بود. جالب اینجا بود که امروز تولد 64 سالگی محمد بنا هم بود که او از سومین المپیک دوران مربیگری‌اش، با دو مدال به کشور بازگشت تا تولد خود را در خانه جشن بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
سلام عشقی استاد بنان عاشق پیشه سالم و سربلند باشیدفرزند یک کشتی گیر قدیمی
آریوبرزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
زنده باشی پهلوان استاد محمد بنا ، یک ایرانی عاشق کشورش ، کسی که کشتی و کشورش و درامد ناچیز و حقوق ماهیانه 12 میلیون تومانی رو به قراردادهای چندصدهزار دلاری به عنوان سرمربی تیم کشتی فرنگی آمریکا و سایر کشورها را ترجیح داد ، امیدوارم مسئولین این عرق ملی را ارج گذارند ، خسته نباشید دلاوران تیم کشتی فرنگی ایران ، شما جوان هستید و سعی کنید از حواشی دور بمانید از همین الان تیم کشتی فرنگی خود را برای 6 شش طلای کشتی فرنگی در المپیک پاریس آماده کند ، زنده باشید پهلوانان ، خسته نباشید دلاوران ، شیر مادر و نان پدر حلالتان ، دل مردم ایران زمین این ملک اهورایی را شاد کردید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین