کد خبر: ۷۲۱۱۲۴
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴

اقدام عجیب عروس برای جشن ازدواجش!

دختری در انگلیس در اقدامی عجیب برای حضور مهمانان در جشن عروسیش از آن‌ها هزینه ورودی گرفت.
اقدام عجیب عروس برای جشن ازدواجش!
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روزنامه انگلیسی سان، یک عروس در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد شدید قرار گرفت، زیرا اعتراف کرد که از مهمانان برای شرکت در عروسی خود پول گرفته است. عروس که نامش فاش نشده است، به یکی از گرو‌های در فیس بوک رفت و در آنجا از زنان دیگر پرسید که آیا آن‌ها نیز در روز عروسی خود همین کار را می‌کنند؟

این اعتراف با واکنش شدید اعضای این گروه روبرو شد و آن‌ها گرفتن مبلغی از مهمانان برای حضور در عروسی را اقدامی مبتذل و توهین آمیز توصیف کردند.

عروس در پست فیس بوک خود گفت: آیا من تنها کسی هستم که از مهمانان برای ورود به عروسی هزینه می‌گیرد، ۶۵ دلار برای یک زوج متاهل و ۴۵ دلار برای یک مهمان مجرد.

این پست به سرعت در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و باعث عصبانیت بسیاری از کاربران شد. یکی از کاربران در مورد این پست نوشت: امیدوارم برای این فرصت طلایی هیچ هدیه‌ای نداشته باشند. یکی دیگر به شوخی گفت: آیا برای خانواده‌ها تخفیف گروهی وجود دارد؟ آیا کودکان زیر ۳ سال رایگان وارد می‌شوند؟

پیشتر نیز عروسی در انگلیس با ارسال کارت دعوت از مهمانان خواسته بود در شرایطی که شیوع ویروس کرونا نمی‌گذارد تجمعی ایجاد و جشنی برگزار شود، آن‌ها هدیه خود را به صورت نقدی برای عروس و داماد واریز کنند و در شادی آن‌ها شریک شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین