کد خبر: ۷۲۱۱۷۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

معمای قتل سه کودک خردسال توسط پدر معتاد

نتیجه تحقیقات بیانگر آن بود که مرد 35 ساله چند سال قبل از همسر معتادش درحالی جدا شده است که او نیز به مواد مخدر صنعتی اعتیاد داشته و روزهای سیاه و اسفباری را می‌گذراندند.
معمای قتل سه کودک خردسال توسط پدر معتاد
آفتاب‌‌نیوز :

مرد 35 ساله معتادی که به اتهام قتل 3 کودک خردسال در مشهد بازداشت شده است به قتل فرزند معلولش اعتراف کرد اما مدعی شد فرزندان دوقلویش به مرگ طبیعی مرده اند!

ماجرای این پرونده تکان دهنده از چند روز قبل زمانی لو رفت که کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی براساس سرنخ ها و برخی مدارک ادعایی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد مرد شیشه ای یک پسر معلول و دختر و پسر دوقلویش را چند سال قبل به طور پنهانی کشته است و اکنون هیچ کس از فرزندان گم شده او، اطلاعی ندارد.

کارآگاهان با دریافت این خبر وحشتناک، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش کردند. قاضی «محمود عارفی راد» که به اطلاعات مذکور، حساس شده بود، بی درنگ دستور تحقیقات غیرمحسوس و محرمانه ای را برای بررسی دقیق ماجرا صادر کرد. این گونه بود که گروه تخصصی از کارآگاهان به رصدهای اطلاعاتی پرداختند و به اسنادی دست یافتند که نشان می داد مرد 35 ساله معتاد فرزندانی با مشخصات مذکور در کنار ۳ فرزند دیگرش داشته است اما اکنون اثری از آن ها نیست.

با پیچیده تر شدن این معمای هولناک و با راهنمایی های مقام قضایی، کارآگاهان وارد دهلیزهای تاریک این پرونده حساس شدند و تحقیقات خود را به شیوه نامحسوس ادامه دادند. نتیجه تحقیقات بیانگر آن بود که مرد 35 ساله چند سال قبل از همسر معتادش درحالی جدا شده است که او نیز به مواد مخدر صنعتی اعتیاد داشته و روزهای سیاه و اسفباری را می‌گذراندند.

همچنین ادامه بررسی ها نشان داد: دو دختر 9 و 12 ساله «الف» (مرد 35 ساله) هم اکنون در کنار او زندگی می کنند و پسر 7 ساله اش نیز به دلیل بد سرپرستی و با دستور قضایی در بهزیستی به سر می برد.

بر اساس گزارش خراسان، وقتی اوضاع و احوال اجتماعی و محل سکونت این مرد معتاد در یکی از روستاهای اطراف مشهد مورد کنکاش های پلیسی قرار گرفت سرنخ هایی از ارتکاب جنایت به دست آمد و بدین ترتیب فرضیه های پلیسی درباره قتل 3 کودک خردسال شکل گرفت.

با توجه به اهمیت موضوع، سطر به سطر اوراق این پرونده، توسط قاضی عارفی راد واکاوی شد و زیر ذره بین تحقیقات قضایی قرار گرفت. بنابراین قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، دستور بازداشت «الف» را به اتهام قتل عمد صادر کرد و کارآگاهان نیز در یک عملیات هماهنگ و از پیش طراحی شده، حلقه های قانون را بر دستان مرد 35 ساله گره زدند و او را به مقر انتظامی انتقال دادند.

این مرد معتاد در همان بازجویی های اولیه به قتل پسر بچه معلولش اعتراف کرد و گفت: سال قبل او را خفه کردم و جسدش را در حالی که یک سال بیشتر نداشت شبانه به گورستان روستا بردم و از روزنه ای که بین دو قبر ایجاد شده بود به داخل گور انداختم و دفن کردم. از آن روز تاکنون هم موضوع را برای کسی بازگو نکرده بودم!

این متهم شیشه ای همچنین درباره مرگ ابهام آمیز پسر و دختر دوقلویش نیز گفت: من آن ها را نکشتم! فرزندان دوقلویم هفت ماهه به دنیا آمدند و به همین دلیل پزشکان آن ها را درون دستگاه گذاشتند ولی بعد هر دو فرزندم فوت کردند. من هم که توان پرداخت هزینه های بیمارستان را نداشتم به ناچار جسد آن ها را در بیمارستان رها کردم و دیگر به سراغشان نرفتم! به همین دلیل هم بیمارستان اجساد آن ها را برای دفن فرستاده است.

در پی اعتراف این مرد شیشه ای به قتل پسر معلولش، بلافاصله گروه تخصصی کارآگاهان در کنار قاضی ویژه قتل عمد مشهد، عازم روستای محل سکونت وی شدند و تحقیقات میدانی را برای کشف جسد این کودک بی گناه آغاز کردند. مرد معتاد محلی را در گورستان به کارآگاهان نشان داد و مدعی شد، جسد پسر یک ساله اش را در آن مکان رها کرده است.

پس از چند دقیقه جست و جو بقایایی از جسد یک کودک خردسال نمایان شد و بخشی از بقایای مذکور برای تعیین علت دقیق مرگ و سن و سال به پزشکی قانونی انتقال یافت. بنابراین گزارش، نتیجه گزارش ها و معاینات پزشکان قانونی در حالی به حل این معمای پیچیده جنایی کمک خواهد کرد که تحقیقات برای شناسایی همسر این مرد معتاد نیز ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین