کد خبر: ۷۲۱۲۰۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

ابراهیم رئیسی تذکر گرفت /گلایه از تضعیف نیروهای امنیتی از سوی جریان احمدی نژاد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به بیان توضیحاتی درباره تهدید نیروهای امنیتی کشور در شرایط حال حاضر توضیحاتی داد.
ابراهیم رئیسی تذکر گرفت /گلایه از تضعیف نیروهای امنیتی از سوی جریان احمدی نژاد
آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: امروز اولین تذکر رسمی به رئیس جمهور جدید را اعلام می‌کنم. اولین تذکر در جهت توجه به خواست ملت ایران است. به رئیس جمهور متذکر می‌شویم اولین و مهم ترین نمود کار شما در انتخاب مدیران و وزار متجلی می‌شود و مبنای قضاوت ملت ایران خواهد شد.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس افزود: قرار بر این است که وزرا و روسای انقلابی معرفی شوند و عزیزانی انتخاب شوند که در زمان جنگ در مقابل دشمنان ایستادند.

محمودوند با تاکید بر اینکه وزرای انقلابی می‌خواهیم خاطر نشان کرد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکر می‌کنم، البته از خبرنگاران نجیب نه خبرنگار نماهایی که سعی در نابودی هست و نیست ملت ایران دارند. من از خبرنگار نجیب دفاع می‌کنم .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع مهم نفوذ، نفوذ و نفوذ است ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همیشه درباره نفوذ تذکر می‌دهند. این نفوذ خیلی جاها گسترده شده و یک معادله ساده نیست. کسانی که دل در گرو این کشور دارند همیشه سینه آن‌ها در برابر مشکلات سپر بوده است.

محمودوند افزود: تنها سلاح ما در مقابل نفوذ، کسانی هستند که مردانه ثابت کردند از ایران و ایرانی دفاع می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: تضعیف نیروهای خدوم امنیتی این روزها مطرح است. چه کسانی این کار را می‌کنند؟ و با چه بهانه هایی؟ کسانی که دکل‌های نفتی را دزدید و علیه امنیت ملی اقدام کردند و کسانی که زمانی به پای همین نیروهای امنیتی برای تائید صلاحیت گریه می‌کردند، امروز همان جریان کثیف انحراف به عزیزترین و صادق‌ترین و وفادارترین نیروی نام و انقلاب و کشور حمله می‌کند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: بر اساس آمار رسمی، مهاجرین در کشور ۳ میلیون نفر هستند که البته این آمار را قبول نداریم، با این احتساب حداقل ۳ میلیون شغل از جوانان کشور ضایع شده و باید یک قانون محکم و دلسوزانه ایجاد کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: امروز مهاجرت گسترده به کشور ایجاد شده و ۳ میلیون شغل به واسطه قانون گذاری ما ازجوانان ما گرفته شده، شغل‌هایی که درآمد زیادی دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین