کد خبر: ۷۲۱۲۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷

کلاهبرداران سایت دیوار را شناسایی کنید

با دستور مقام قضایی تصاویر بدون پوشش ۲ نفر از کلاهبرداران سایت دیوار منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان توسط این افراد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
کلاهبرداران سایت دیوار را شناسایی کنید
آفتاب‌‌نیوز :

 سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت ۲ نفر از کلاهبرداران سابقه دار در زمینه خرید اموال شهروندان با تراول چک‌های تقلبی، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ نادربیگی افزود: بررسی‌های کارآگاهان حاکی از آن بود که ۲ نفر از متهمان با شناسایی سوژه‌های خود از طریق سایت دیوار با آن‌ها تماس گرفته و پس از مراجعت به منزل آن ها، وسایل مال باختگان را با تراول چک‌های جعلی خرید یا اجاره می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در ادامه کارآگاهان پس از تکمیل تحقیقات، با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه هر ۲ متهم را در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ آن‌ها را دستگیر کردند.پ

او با اشاره به اعتراف متهمان به کلاهبرداری و خرید وسایل شهروندان با پول‌های تقلبی افزود: با دستور مقام قضایی تصاویر بدون پوشش متهمان منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان توسط این افراد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی البرز واقع در کرج-میدان طالقانی-بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین