کد خبر: ۷۲۱۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
فینال حذفی فوتبال؛

تساوی استقلال و فولاد در نیمه اول

دیدار استقلال و فولاد خوزستان در فینال رقابت‌های جام حذفی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل پایان یافت.
تساوی استقلال و فولاد در نیمه اول
آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب مرحله فینال رقابت‌های جام حذفی، دو تیم استقلال و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی بازی،‌ فولادی‌ها شروع بهتری نسبت به استقلال داشتند و توانستند چند موقعیت خوب ایجاد کنند. در دقیقه ۵ بازی، لوسیانو پریرا، روی یک ضربه سر فرصت خوبی برای تهدید کردن دروازه استقلال داشت اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه استقلال مقداری به جلو کشیده شد و سعی کرد موقعیت‌هایی برای خود دست و پا کند اما نتوانست فرصت خطرناکی را ایجا کند.

بازی دو تیم استقلال و فولاد در اواسط نیمه اول بیش‌تر در میانه میدان جریان داشت و شاگردان جواد نکونام و فرهاد مجیدی نتوانستند روی دروازه‌های یکدیگر موقعیت خاصی را ایجاد کنند.

در دقیقه ۲۹ بازی، مهدی قایدی روی اشتباه مدافع و دروازه‌بان فولاد، در محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه شوت قایدی را مدافعان فولاد توانستند دفع کنند.

پس از توقف سه‌ دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، بازیکنان دو تیم نتوانستند در امر موقعیت‌سازی موفق عمل کنند و با گردش توپ در میانه میدان و مدیریت بازی توسط شاگردان جواد نکونام، نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین