کد خبر: ۷۲۱۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

اشتیاق باورنکردنی زوج استرالیایی برای بچه داری بیشتر!

زوج استرالیایی که دارای ۱۶ فرزند هستند بازهم می خواهند بچه های بیشتری داشته باشند.
اشتیاق باورنکردنی زوج استرالیایی برای بچه داری بیشتر!
آفتاب‌‌نیوز :

یک زوج استرالیایی که صاحب بزرگترین خانواده در این کشور هستند از تمایل خود برای بچه دار شدن بیشتر سخن گفتند. «جنی بونِل» و شوهرش «رای» اهل کوئینزلند در حالی دوست دارند بچه‌های بیشتری داشته باشند که صاحب ۱۶ فرزند شده اند. این زوج خوشبخت دارای ۹ پسر و ۷ دختر هستند که بین ۶ تا ۳۱ سال سن دارند.

آن‌ها به طور مرتب گوشه‌هایی از اتفاقات زندگی خانواده خود را در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب منتشر می‌کنند و جنی می‌گوید بابت داشتن این خانواده بزرگ سپاسگزار خداوند است. جنی ۵۱ ساله می‌گوید او و همسرش هفته‌ای ۲۴۳ یورو بابت تهیه غذای خانواده هزینه می‌کنند. غذای آن‌ها برای صبحانه شامل پنیر، کره، تخم مرغ و نان تست است. او در هر وعده صبحانه ۱۸ تخم مرغ آماده می‌کند.

جنی در ویدئویی که به تازگی در یوتیوب منتشر کرده است از تمایل خود و همسرش برای داشتن فرزند بیشتر پرده برداشت. او در پاسخ به پرسش یکی از فالوورهایش گفت: «ما دوست داریم فرزند بیشتری داشته باشیم. هنوز چنین اتفاقی نیفتاده، اما ما داشتن فرزند بیشتر را ترجیح می‌دهیم. اگر چه با بالا رفتن سن شاید مانعی برای این اتفاق باشد، اما ما همیشه امیدوار هستیم. ما خانواده خوشحال و خوشبختی هستیم.»

گفتنی است؛ جنی و همسرش ۳۲ سال است با هم ازدواج کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین