کد خبر: ۷۲۱۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۳:۱۹

توصیه‌های مهم برای خرید شب عید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این روزها خیابان‌های شهر مملو از ماشین و ترافیك شب عید‌ است و ممكن است شما به اندازه کافی، فرصت برای دیدن فروشگاه‌ها را نداشته باشید، از این رو در این گزارش سعی می‌شود تا حدودی شما را از آخرین وضعیت بازارمطلع كنیم تا بتوانید در كمترین زمان ممكن اجناس موردنظرتان را خریداری کنید.
 
به گزارش آفتاب، در این روزها در برخی فروشگاه‌ها، اجناس حراج شده است. همین حراجی در برخی مغازه‌ها راهی است برای جذب مشتری از راه دور  در حراجی‌ها بایستی با دقت هر چه تمام خرید كنید.
 
برای خرید نوروزی سعی كنید از چند مغازه قیمت بگیرید و آنها را با هم مقایسه كنید. تنها از این طریق است كه می‌توانید از خرید و انتخاب خود مطمئن شوید.

اگر واقعا برای نوروز قصد خرید دارید، هرگز به فکر خرید برای سال آینده خود نباشید مثلا سعی نکنید دنبال لباسهای زمستانی باشید که شاید کمی ارزانتر بنظر برسد. 

این روزها روی ویترین تمام بوتیك‌ها از جمله مانتوفروشیها که بازار گرمتری نسبت به سایر پوشاک دارند كلمه حراج به چشم می‌خورد. البته نکته قابل توجه اینکه حراجی‌ها بیشترمربوط به پالتوها است. پالتویی كه در اواسط پاییز حدود 70 تا 80هزار تومان قیمت داشت، اكنون در مغازه‌ها با قیمت‌های زیر 30هزار تومان عرضه می‌شود. نکته ای که شاید به فكرکسانی که درپی مد و پوشیدن لباس روز نیستند برسد اینست که یکی از این پوشاک زمستانی را خریداری کرده و زمستان را به آسودگی بگذرانند. 

و اما قابل توجه بانوان محترم که مانتو مهمترین البسه و در راس خرید آنها قرار دارد:
میدان هفت‌تیر، میدان فاطمی و میدان ولیعصر از مناطقی هستند كه بیشترین فروشگاه‌های مانتو در آنها وجود دارد و حتما می‌توانید با قیمتی مناسب، مانتوی دلخواهتان را دراین مناطق پیدا كنید. اما مركز خریدهای قائم و تندیس در تجریش، میلاد نور و گلستان در شهرك غرب و... نیز از مراكزی هستند كه در آنها مانتوفروشی به تعداد اندک پیدا می‌شود. البته طبیعی است كه برای خرید مانتو ازاین فروشگاه‌ها، باید مبلغ بیشتری هزینه كنید. 

اگرفرصت كافی برای خرید ندارید، این نكته را هم در نظر بگیرید كه تمام مناطق گفته شده، جزو شلوغ‌ترین و پرترافیك‌ ترین مناطق شهر به ویژه دراین ایام هستند. بنابراین پیشنهاد می شود كه ساعت‌های پایانی شب را که از لحاظ ترافیک کم ازدحام تر است به امر خرید در این مناطق اختصاص دهید. 

با توجه به اینكه در این ماه اکثر مغازه‌ها تا ساعت 12 شب دایر هستند، بهترین ساعات خرید شاید ساعت 10 شب به بعد باشد.
 
شما برای تهیه لباس شب عید كجا می‌روید؟
اگر ساكن جنوب تهران هستید، بهترین مكان برای یافتن لباس مورد علاقه‌تان خیابان ولیعصر حدفاصل چهارراه طالقانی تا ابتدای خیابان مطهری است. نکته قابل توجه اینست که به صرف پایین یا بالای شهر بودن، مد و لباس روز در همه جا به یک شکل عرضه می‌شود و تنها این قیمت است که متفاوت است. 

برای مرکز تهران، درخیابان ولیعصر از چهارراه طالقانی تا ابتدای خیابان مطهری می‌توانید انواع كت و شلوار، شلوار جین و كتان، پیراهن و تی‌شرت را برای خرید انتخاب كنید. 

البته ساكنان مركز، بازار بزرگ فردوسی را نیز در دسترس دارند. اغلب بوتیك‌ها در این بازار در حراجی به سر می‌برند و خیلی از آنها هم لباس‌های تابستانی را در ویترین‌ها قرار داده‌اند. 

روبه‌روی این بازار، بورس انواع كفش ورزشی و چرمی است كه البته فروش كفش‌های ورزشی در این بازار بیشتر از كفش‌های چرمی است. 

اما درغرب تهران به رغم گرانفروشی‌هایی كه در این منطقه وجود دارد، دیده می‌شود ساكنان خیلی از مناطق جنوبی، مركزی، شرقی و شمالی تهران خرید از بوتیك‌های غرب تهران را ترجیح می‌دهند. پایین‌ترازمیدان پونك، پاساژ تجاری تیراژه در بیش از سه طبقه بهترین محل برای خرید پوشاك اهالی غرب تهران است . 

مراكز تجاری گلستان و میلاد نور در شهرك غرب نیز جزو در دسترس‌ترین مناطق عرضه لباس در غرب و شمال تهران هستند.
 
بازار قائم و پاساژ تندیس در میدان تجریش هم برای اهالی شمال تهران توصیه می‌شود. بازار قائم با عمر بیشتر از پاساژ
تندیس در جنوب میدان تجریش دارای بوتیك‌های فروش مانتو، كفش زنانه و مردانه، لباس‌های مردانه، عطرو ادکلن، طلا و نقره، اسباب‌بازی وهرآنچه درسبد كالایی یك خانواده قرارمی‌گیرد، است. پاساژ تندیس نیز در شمال میدان، ابتدای خیابان دربند با سه طبقه پاركینگ وسیع محل مناسبی برای خرید محسوب می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین