کد خبر: ۷۲۱۵۹۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

اعلام هشدار پلیس فتا

اعلام هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری های اینترنتی در پلت فرم های واسطه ای (نرم افزارهای بازاریابی) و اجرای طرح مقابله با گرانفروشی از جمله اخبار کوتاه کیش است.
اعلام هشدار پلیس فتا
آفتاب‌‌نیوز :

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش روز چهارشنبه گفت: با طرح شکایت یکی از کیشوندان و اعلام اینکه قصد خرید یک گوشی تلفن همراه از سایت دیوار را داشته که پس از پرداخت وجه به عنوان بیعانه با گذشت چند روز کالایی برای وی ارسال نشده است و فروشنده دیگر پاسخگو نیست موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

سرهنگ محمدرضا رضایی افزود: شاکی بخشی از مبلغ را به عنوان بیعانه پرداخت تا فرد فروشنده گوشی را به دیگری واگذار نکند که با پیگیری کارشناسان پلیس فتا فرد کلاهبردارشناسایی و مبلغ واریزی به مالباخته عودت و پرونده در حال بررسی است.

وی اضافه کرد: مردم در زمان انجام معامله خرید از پلت فرم های واسطه ای مانند دیوار و شیپور با اطمینان از صحت وجود کالا یا خدمات ارائه شده به صورت حضوری نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند.

سرهنگ رضایی اظهار داشت: همشهریان می توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir از خدمات مشاوره و راهنمایی کارشناسان این پلیس به صورت بر خط استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین