کد خبر: ۷۲۱۶۰۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

وزیر جنگ اسرائیل: به دفاع از خودمان در برابر ایران ادامه می‌دهیم

وزیر جنگ اسرائیل در جمع نظامیان در مرز اسرائیل با لبنان مدعی شد که «در صورت ادامه حملات از سوی ایران، واکنش اسرائیل به ایران وارد مراحل تازه‌ای خواهد شد».
وزیر جنگ اسرائیل: به دفاع از خودمان در برابر ایران ادامه می‌دهیم
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یک بازدید از قرارگاه شمالی ارتش اسرائیل درباره لبنان گفت: اسرائیل حاضر است به همسایه شمالی اش کمک کند اما امکان این را فراهم نخواهد کرد که رخداد غم انگیز لبنان از مرزها رد شده و به اسرائیل برسد.

گانتس با تکرار ادعاها علیه ایران وهما با اشاره به حمله دریایی اخیر، ایران را بزرگترین تهدید برای صلح جهانی و منطقه ای حواند و افزود: اسرائیل در حالی که ایران برنامه هسته ای اش را توسعه می‌دهد، کنار نخواهد کشید. ما از جامعه جهانی می خواهیم وارد عمل شده و خصومت ایران را متوقف کند. الان زمان اقدام مشترک است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه مطرح کرد که در حال حاضر، ما به دفاع از خودمان علیه آن چه تلاش های ایران برای تبدیل شدن به تهدیدی برای موجودیت اسرائیل و انتقال مهمات به حلقه نیروهای نیابتی‌اش در مرزهای اسرائیل می‌خواند، ادامه می دهیم و گفت: ما در زمان و مکان و به وسیله‌ای که تصمیم بگیریم، عمل می کنیم.

به گزارش تایمز اسرائیل، بنی گانتز گفت، اگر دشمنان «به معادلاتی عادت کرده‌اند که تا حال در جریان بوده، این معادلات ممکن است تغییر کند».

وی مدعی شد اسرائیل در برابر تعرض به خود «دست به روی دست نخواهد گذاشت».

همزمان، اسحاق هرتسوگ، رئیس جدید اسرائیل در نخستین بازدید در این مقام از پایگاه نیروی دریایی اسرائیل در بندر حیفا مدعی تلاش‌های ایران در هفته‌های اخیر برای ضربه زدن به اسرائیل، پاسخی دردناک خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین