کد خبر: ۷۲۱۶۳۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

خضریان: کمیسیون امنیت وضعیت امنیت در جنوب غرب تهران را بررسی کند

نماینده تهران در مجلس خواستار بررسی وضعیت امنیتی جنوب غرب تهران از سوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شد.
خضریان: کمیسیون امنیت وضعیت امنیت در جنوب غرب تهران را بررسی کند
آفتاب‌‌نیوز :

علی خضریان در تذکری در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس گفت: متاسفانه مطلع شدم یکی از خبرنگاران محترم خانه ملت پریروز بعد از جلسه ای که برای تقدیر از خبرنگاران در مجلس برگزار شده بود در مسیر برگشت به منزل توسط زورگیران مورد ضرب و جرح قرار گرفته و دچار آسیب دیدگی شده، لذا دیروز به نمایندگی از همکاران به عیادت این خبرنگار رفتم. او همچون رسالت همیشگی اش به جای صحبت در مورد مسائل شخصی و وضع درمان رسالت آگاه سازی اجتماعی را در پیش گرفته بود و نکاتی را مطرح کرد.

وی افزود: نکته اول این است که وضعیت امنیت در منطقه جنوب غرب تهران در شرایطی است که آمار زورگیری و دزدی عدد بالایی را نشان می دهد و نیروی انتظامی باید در این زمینه تدابیر لازم را بیندیشد.

نماینده تهران ادامه داد: آقای علی اصغر نظام پور زمانی که در میدان فتح مورد زورگیری قرار می گیرد بعد از این که به همراه یکی از دوستانش به سختی به بیمارستان شریعت رضوی منتقل می شود، در حالی که شکم و دستش با چاقو پاره شده از پذیرش او خودداری می کنند و می گویند جایی برای پذیرش نداریم و او در حالی که جانش در خطر بوده مجبور شده به بیمارستان دیگری منتقل شود. جا دارد از بیمارستان لقمان و وزیر بهداشت تشکر کنم.

خضریان اضافه کرد: این خبرنگار عزیز نگران این بود که آیا کار این بیمارستان قانونی است؟ وقتی کسی خونریزی شدید دارد چطور ممکن است او را پذیرش اورژانسی هم نکنند؟ این بیمارستان متعلق به سازمان تامین اجتماعی است البته این از وزارت بهداشت سلب مسئولیت نمی کند. انتظار این است که کمیسیون های بهداشت و امنیت در مورد این موضوعات رسیدگی لازم را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین