کد خبر: ۷۲۱۶۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کیست؟

دقایقی پیش با معرفی کابینه دولت سیزدهم، "حسین باغ‌گلی" به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش معرفی شد و در صورت اخذ رای اعتماد از سوی نمایندگان مجلس، به عنوان شانزدهمین وزیر آموزش و پرورش راهی ساختمان شهید رجایی می شود تا عهده دار تعلیم و تربیت ۱۵.۵ میلیون دانش آموز ایرانی باشد.
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرانجام با تقدیم لیست کابینه سیزدهم به مجلس شورای اسلامی از سوی رئیس جمهور، گمانه زنی ها پیرامون گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش به پایان رسید و «حسین باغ‌گلی» برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش، طی روزهای آتی به دفاع از برنامه‌های خود پرداخته و تلاش می‌کند آرای نمایندگان مجلس را اخذ و مخاطبان اصلی خود در وزارت آموزش و پرورش را نیز با خود همراه کند.

وزارت آموزش و پرورش با بیش از یک میلیون پرسنل و ۱۵.۵ میلیون مخاطب مستقیم دانش‌آموزی به عنوان عریض‌ترین دستگاه اجرایی کشور شناخته می شود؛ وزارتخانه‌ای که گرفتار مشکلات حل نشده متعدد اجرایی، مالی و ساختاری است و علی رغم شعارهایی که در دولت‌های مختلف پیرامون ضرورت توسعه آن مطرح می شود، هنوز به جایگاه واقعی خویش در سطوح کلان سیاست گذاری و اجرایی دست نیافته است.

وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم راه سختی برای عبور از چالش‌ها و تنگناهای موجود دستگاه‌های تعلیم و تربیت در پیش دارد و در کنار زخم‌های کهنه دستگاه تعلیم و تربیت؛ امسال به علت شرایط ویژه حاکم بر کشور به علت خیز کرونا و زمزمه‌هایی که برای بازگشایی مدارس به گوش می رسد، از لحظه ابتدایی تصدی‌اش بر این کرسی، مسئولیت خطیری بر عهده دارد و باید بلافاصله برای آغاز سال تحصیلی - چه حضوری و چه غیرحضوری- تمهید مقدمات کرده و آماده شود.

دکتر حسین باغ‌گلی چهره شناخته شده‌ای برای معلمان کشور نیست و باید در روزهای آینده برای معرفی خویش و تبیین برنامه‌هایش تلاش کند.

مدیر عاملی بنیاد فرهنگی رضوی در کارنامه کاری وی دیده می‌شود. او عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی است که در حوزه فلسفه تعلیم و تربیت و تربیت دینی و معنوی در کسوت استادی مشغول به فعالیت بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
1
10
واقعا عجب سابقه اجرایی و عجب دکترای مهمی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
1
9
نه بقیه مسئولین زیر بار مسئولیت دیسکشون بیرون زده،!!! بقیه چکار کردن این هم روش
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین