کد خبر: ۷۲۱۷۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹

بیمارستان دامغان دیگر ظرفیت پذیرش بیمار کرونایی ندارد

فرماندار شهرستان دامغان با اشاره به سیر صعودی کرونا در ای شهرستان گفت: بیمارستان ولایت دامغان دیگر ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی را ندارد
بیمارستان دامغان دیگر ظرفیت پذیرش بیمار کرونایی ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی بندرآبادی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به افزایش مبتلایان به کووید19 در پیک پنجم، بیمارستان ولایت دامغان دیگر ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی را ندارد .

وی ادامه داد: از مردم شهرستان دامغان عاجزانه و ملتمسانه تقاضا دارم ویروس کرونا را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بندر آبادی ادامه داد: مردم ولایی دامغان بهتر است در ایام محرم بیشتر از طریق فضای رسانه ای و در منزل به عزاداری بپردازند و هیئت امنا مساجد ، تکایا و حسینیه های شهرستان دامغان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اقدام به برگزاری مراسمات محرم کنند .

فرماندار دامغان همچنین با اشاره به تلاش های خبرنگاران در مقابله با کرونا افزود: اصحاب رسانه نقش مهمی در مبارزه با این همه گیری دارند.

وی تصریح کرد: نجابت، علاقه مندی به کار ، صداقت و انصاف درکار ، دقت در انتقال خبر ، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی ، رعایت انصاف و عدالت از ویژگی های کار حرفه ای یک خبرنگار حرفه ای است.

وی افزود: از خبرنگاران شهرمان انتظار است جانب انصاف را داشته باشند و در امر اطلاع رسانی و خبررسانی با هیچ مسئولی تعارف نداشته باشند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین