کد خبر: ۷۲۱۸۱۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

اعلام محدودیت‌های ترددد کامیون‌ها در دهه اول محرم

محدودیت های تردد کامیون در ایام محرم اعلام شد.
اعلام محدودیت‌های ترددد کامیون‌ها در دهه اول محرم
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمد حسین حمیدی ضمن تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام محرم با بیان این خبر گفت : با توجه به آغاز ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین ( ع) یاران باوفایش و آغاز مراسمات سوگواری آن حضرت، بمنظور ایمنی تردد شهروندان و عزادران حسینی طرح محدودیت تردد کامیون ها بر همین اساس اعلام می گردد .

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، وی ادامه داد: عبور و مرور انواع کامیون‌ها در سطح شهر که تا پیش از این در طول روز ممنوع بود همچنان به قوت خود باقی است و ادامه دارد.

وی افزود: علاوه بر آن ساعات تردد که قبل از شروع ماه محرم از ساعت 22:0 الی 05:00 صبح بود در دهه اول محرم ، به ساعت 24:00 الی 06:30 صبح تغیر پیدا کرده است و رانندگان کامیون ها می بایست با توجه به ساعات جدید اقدام به تردد نمایند.

سردار حمیدی بیان داشت : این محدودیت با توجه به تردد عزادارن حسینی و ادامه مراسمات آیینی محرم تصویب و مقرر گردیده است که از تردد کامیون ها در غیر این ساعات در شهر تهران جلوگیری بعمل آید.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : برهمین اساس پلیس راهور تهران بزرگ موظف شده است در ایام ذکر شده از ورود این خودروهای سنگین به شهر و تردد آنها جلوگیری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین