کد خبر: ۷۲۱۸۲
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۰:۳۳

ادامه هراس صهیونیست‌ها از ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در تازه‌ترین اظهارات ضدایرانی مقامات رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور این رژیم بار دیگر خواستار افزایش فشار کشورهای غربی برای توقف برنامه هسته‌ای ایران شده و در عین حال اذعان کرده‌است که این رژیم از توان لازم برای اقدام یکجانبه علیه تاسیسات هسته‌ای ایران برخوردار نیست.

به گزارش خبرگزاری رویترز، شیمون پرز در گفتگویی که در شماره روز یکشنبه فیگارو به چاپ رسیده در یک گزافه‌گویی تازه علیه برنامه هسته‌ای کشورمان مدعی شد: «برنامه هسته‌ای ايران فقط مشکل اسرائیل نیست،اين مشکلی است که تمامی دنيا بايد در حل آن بکوشند. موشک‌های دوربردی که ايران ساخته تنها مشکل اسرائيل نيستند».

پرز در پاسخ به اين سئوال که آيا اسرائيل به تنهايی دست به عمليات نظامی، برای متوقف کردن برنامه اتمی ايران خواهد زد، گفت:« تحت هيچ شرايطی». وی مدعی شد که اسرائیل ترجيح می‌دهد «بحران هسته‌ای ايران» بدون هيچ جنگی پايان يابد و تحريم‌ها در گذشته نشان داده‌اند که می توانند موثر باشند. رئیس جمهور رژیم صهیونیستی در مورد تاثير تحريم‌ها از تصميم کشورهای ليبی، آفريقای جنوبی و کره شمالی برای توقف برنامه نظامی هسته ايشان نام برد.

رئیس جمهور رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: «ناکام ماندن تحريم های سازمان ملل برای متقاعد کردن ايران برای توقف غنی سازی اورانيوم به اين معنی خواهد بود که راه‌حل غير نظامی در مورد ايران بی تاثير است».

پرز در ادامه سخنان ضدایرانی خود تهران و دمشق را متهم به «تشویق جنگجویان به پرتاب راکت به قلمرو اسرائيل» کرد.

گفتنی است مقامات رژیم صهیونیستی طی ماه‌های اخیر تلاش‌های دیپلماتیک گسترده‌ای را برای متقاعد ساختن کشورهای غربی به افزایش محدودیت‌های اقتصادی علیه ایران آغاز کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۸۷/۰۱/۰۵
0
0
تمام ايرانيان و بيشتر مردم دنيا ميدانند دسترسي ايران به سلاح اتمي بهانهاي است كه كشورهاي قدرتمند خودشان اين تكنولوژي را به ديگر كشورها از پايه تا آخر با قيمتهاي گزاف بفروشند.چرا كه بيشتر كشورهاي دنيا صاحب اين تكنولوژي هستند و حتي سلاح اتمي نيز دارند چرا آنها فقط از ايران هراس دارند . آنها ايران را رقيب تكنولوژي برتر خود ميدانند نه ترس از برتري اين كشور در سلاح اتمي كه يقينآ ايران در فكر ساخت اين سلاح هم نيست چون كه به عقيده من اين همه هزينه ها هم صرفه اقتصادي ندارد كه بخواهند سلح اتمي درست كنند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین