کد خبر: ۷۲۲۰۳۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

پیام شان پن به افرادی که واکسن نمی‌زنند

بازیگر و کارگردان سرشناس آمریکایی در جمع انجمن کارگردان‌های آمریکا بر ضرورت زدن واکسن تاکید کرد و از آنهایی که واکسن نزده‌اند خواست خانه بمانند.
پیام شان پن به افرادی که واکسن نمی‌زنند
آفتاب‌‌نیوز :

شان پن چهارشنبه شب در مراسم انجمن کارگردانان آمریکا قبل از پیش‌نمایش فیلم جدیدش «روز پرچم» از تمام حضاری که واکسن زده بودند و ماسک داشتند تشکر کرد.

وی وقتی روی صحنه رفت گفت: بیشتر از همه به خاطر این از شما متشکرم که در کنار تمام افراد دیگری که اینجا واکسینه شده‌اند بخشی از راه حل هستید.

به خاطر افزایش تعداد موارد ابتلا به گونه دلتا کروناویروس، حضار مجبور بودند اثبات واکسیناسیون فراهم کنند و رسانه‌ها و اعضای تامین امنیت هم باید پیش از مراسم تست منفی ارایه می‌کردند. همچنین بر طبق قوانین لس‌آنجلس مخاطبان باید در کل رویداد از ماسک استفاده می‌کردند.

شان پن یک پیغام دیگر هم برای سینماروهایی داشت که هنوز واکسن نزده‌اند: خانه بمانید.

این بازیگر ۶۰ ساله برنده جایزه اسکار روی فرش قرمز پیش از نمایش فیلمش گفت خیلی خوشحال است که شرکت ام‌جی‌ام فیلمش را توزیع می‌کند اما ناراحت است که هنوز خیلی‌ها قبول نمی‌کنند واکسن بزنند و باعث اعمال قوانین سخت‌تر برای همه می‌شوند.

نیویورک پیشتر از همه برای تمام فضاهای سربسته خواستار اثبات واکسیناسیون شد و شورای شهر لس‌آنجلس هم طرحی مشابه تصویب کرده که هنوز نیازمند تایید نهایی است.

پن درباره فیلمش که از بیستم آگوست در سینماها پخش می‌شود، گفت: من دارم تبلیغ فیلمی را می‌کنم که برای بازه‌ای خاص در سینماها پخش می‌شود اما باید بگویم که از افرادی که واکسن نزده‌اند می‌خواهم به سینماها نروند. بمانید خانه تا برای زدن این واکسن‌ها که ثابت شده کاملاً امن هستند متقاعد شوید.

وی اضافه کرد: این تفکرات ایده متصل بودن انسان‌ها به هم را زیر پا می‌گذارد. استقلال نمی‌تواند بدون اتکا به یکدیگر وجود داشته باشد و واکسن‌ها هم همین کار را می‌کنند. زدن واکسن جنبشی بزرگ از اتکا به یکدیگر است.

پن همراه با سازمان غیرانتفاعی خود یعنی «تلاش کمکی سازمان‌دهی محلی» از اوایل پاندمی به مقابله با کووید -۱۹ پرداخته است. او در ابتدا مراکز تست جمعی راه‌اندازی کرد و حالا مراکز واکسیناسیون درست کرده و خدمات و منابع حیاتی به مردم ارایه می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین