کد خبر: ۷۲۲۱۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

هشدار پلیس به مسافرین شمال کشور: خودرو‌ها بازگردانده می‌شوند

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در جا‌هایی که خروجی شهر‌ها و استان‌ها محسوب می‌شود اگر خودرویی مشاهده بشود که قصد خروج دارد جلوی ادامه حرکتش گرفته می‌شود و توسط نیرو‌های پلیس بازگردانده می‌شود.
هشدار پلیس به مسافرین شمال کشور: خودرو‌ها بازگردانده می‌شوند
آفتاب‌‌نیوز :

احمد شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص اعمال جریمه متخلفان در تعطیلات پیشرو یا بستن جاده‌ها به میزان گفت: عنوان طرح ممنوعیت تردد است. بر این اساس کنترل جاده‌ها هم توسط دوربین‌های ثبت تخلف انجام می‌شود و هم توسط نیرو‌های پلیس به شکل فیزیکی این ممنوعیت‌ها اعمال می‌شود.

وی در خصوص نحوه اعمال جریمه‌ها گفت: در طول این دوره‌ی تعطیلی‌ها هر خودرویی که دارای پلاک غیر مجاز باشد اگر در جاده‌ای مشاهده شود قطعا با جریمه مواجه خواهد شد. اما در جا‌هایی که خروجی شهر‌ها و استان‌ها محسوب می‌شود اگر خودرویی مشاهده بشود که قصد خروج دارد جلوی ادامه حرکتش گرفته می‌شود و توسط نیرو‌های پلیس بازگردانده می‌شود.

شیرانی در مورد گمانه‌های مطرح شده درباره دو برابر شدن جریمه رانندگان متخلف گفت: مقرر شده مهلت پرداخت جریمه‌ها یک ماه باشد. چنانچه بعد از گذشت یک ماه راننده متخلفی جریمه را پرداخت نکند این جریمه به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین