کد خبر: ۷۲۲۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

پسر ترامپ خواستار تحقیق درباره پسر بایدن شد

پسر ارشد رئیس جمهور سابق آمریکا این "حقیقت" را که پسر بایدن چند تا از لپ‌تاپ‌های خود را گم کرده و این لپ‌تاپ‌ها احتمالا به دست سازمان‌های اطلاعاتی خارجی افتاده است، به تمسخر گرفت و رسانه‌ها و اعضای کنگره را به خاطر انکار این داستان‌ها مورد انتقاد قرار داد
پسر ترامپ خواستار تحقیق درباره پسر بایدن شد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: طبق شمارش من، هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا در حال حاضر سه لپ‌تاپ گم کرده و در حیرتم که آیا کشوری در جهان هست که هنوز به یکی از لپ‌تاپ‌های شخصی هانتر بایدن دسترسی پیدا نکرده باشد!

دونالد ترامپ جونیور افزود: آیا در این لحظه کشوری در جهان هست که به لپ‌تاپ هانتر بایدن دسترسی پیدا نکرده باشد؟ پس آدم‌های دیوانه و مریض در رسانه‌ها کجا ماندند؟ این افراد به مدت پنج سال موضوعاتی چون تبانی روسیه، اینکه دونالد ترامپ جونیور این کار را انجام داد، دونالد ترامپ جونیور آن کار رو انجام داد، جار زدند و اکنون تنها سکوت کرده‌اند! در حال حاضر ما نواری از هانتر بایدن داریم که به یک فاحشه می‌گوید که اوباش روس لپ‌تاپ او را دزدیده‌اند و نگران است که از این لپ‌تاپ علیه آنها استفاده شود.

وی مدعی شد: در حال حاضر باج‌گیرهای مفروض از این موضوع برای تحت فشار گذاشتن بایدن برای لغو سیاست‌ تحریم‌ها علیه خط لوله نورد استریم 2 روسیه استفاده می‌کنند.

دونالد ترامپ جونیور از آدام شف، یکی از دموکرات‌های ارشد مجلس نمایندگان آمریکا و همچنین همکارانش که از اتهامات مداخله روسیه در انتخابات آمریکا علیه پدرش در طول دوران ریاست جمهوری‌اش حمایت کردند اما هنوز درباره هانتر بایدن و تاثیر بالقوه اقداماتش در کار رئیس جمهور آمریکا تحقیق نکرده‌اند، انتقاد کرد.

وی همچنین گفت: اداره اطلاعات آمریکا باید به افشاگری‌های اخیر در مورد گرایش هانتر بایدن به از دست دادن لپ‌تاپ‌هایی با اطلاعات حساس علاقه مند باشد.

این اظهارات دونالد ترامپ جونیور در پی گزارش جنجالی و حیرت آور دیلی میل مطرح شد. این گزارش، هانتر بایدن را نشان می‌دهد که به یک زن ناشناس اعتراف می‌کند که لپ‌تاپش را که حاوی فیلم‌هایی از روابط نامشروع دیوانه‌وارش بوده، گم کرده است.

وی همچنین ادعا می‌کند که موادفروشان روس این لپ‌تاپ را دزدیده‌اند و نگران است که از این وسیله علیه پدرش استفاده شود.

ظاهرا این ویدئو از داده‌های استخراج شده از لپ‌تاپ دیگری که متعلق به بایدن بوده و گفته می‌شود توسط وی به همراه دو وسیله دیگر در تعمیرگاهی در ایالت "دلاور" جامانده‌اند، نشات می‌گیرد. این کامپیوترها هرگز بازیابی نشدند و صاحب مغازه نهایتا اطلاعات از درایو این لپ‌تاپ را به اف‌بی‌آی و مطبوعات فاش کرد. درایو یکی از این لپ‌تاپ‌ها شامل ایمل‌های هانتر بایدن و همچنین فیلم‌های حساسی از وی که مواد کشیدن و روابط نامشروعش را فاش می‌کرد، بود. هانتر بایدن اذعان کرده که لپ‌تاپ مذکور احتمالا متعلق به وی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین