کد خبر: ۷۲۲۲۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

واکنش ظریف به آخرین تحولات افغانستان و خروج غنی از این کشور

وزیر امور خارجه کشورمان ،گفت : ابتکار برادران در شورای هماهنگی و دیگر رهبران افغانستان می‌تواند زمینه‌ساز گفتگو و انتقال مسالمت‌آمیز به صلح پایدار باشد.
واکنش ظریف به آخرین تحولات افغانستان و خروج غنی از این کشور
آفتاب‌‌نیوز :

محمد جواد ظریف ، در صفحه توییتر خود در پاسخ به توییت حامد کرزی رییس جمهور پیشین افغانستان نوشت : «‏خشونت و جنگ، همانند اشغال، هیچگاه راه فیصله مشکلات افغانستان نبوده‌ و نخواهد بود.

ابتکار برادران در شورای هماهنگی و دیگر رهبران افغانستان می‌تواند زمینه‌ساز گفتگو و انتقال مسالمت‌آمیز به صلح پایدار باشد.

جمهوری اسلامی ایران به کوشش خود برای مصالحه در افغانستان ادامه می‌دهد.»

براساس این گزارش حامد کرزی در صفحه توییتر خود نوشت « ‏در پی خروج آقای اشرف غنی و مقامات مسئول از کشور، به منظور جلوگیری از هرج و مرج و کاهش درد و رنج مردم و جهت اداره هرچه بهتر امور مربوط صلح و انتقال مسالمت آمیز شورای هماهنگی متشکل از محترمین هر یک داکتر عبدالله عبدالله رئیس شواری عالی مصالحه ملی، رهبر جهادی گلبدین حکمتیار…»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
7
کم کم دارم به دکترای بین الملل شما شک میکنم
چند ساعت پیش طالبان وارد ارگ ریاست جمهوری افغانستان شد و گفت از دولت انتقالی خبری نیست و به کمتر از کل حاکمیت قانع نیست . و هیچ شراکتی را نمی پذیرد
دکتر جان حالا اول بدبختی های جهان و منطقه هست طالبان سر همه را کلاه گذاشتند .این گروه تمامیت خواه به این چیزا راضی نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
4
تاریخ فرش قرمزت را برای ...فراموش نخواهد کرد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین