کد خبر: ۷۲۲۳۵۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

جریمه ورود به شهرهای قرمز و نارنجی چقدر است؟

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه این طرح تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۵ شهریور ادامه دارد، اظهار کرد: جرایم در نظر گرفته شده در شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال و شهرهای نارنجی ۵ میلیون ریال در نظر گرفته شده است و رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون از ورودی شهرها برگشت داده خواهند شد.
جریمه ورود به شهرهای قرمز و نارنجی چقدر است؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علیرضا رضایی، امروز دوشنبه ۲۵ مرداد به رسانه‌های گروهی گفت: ۶۰ تیم خودرویی محورهای اصلی و فرعی اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی خراسان جنوبی را کنترل می‌کنند.

وی اظهار کرد: این تعداد گشت خودرویی محورهای اصلی و فرعی خراسان جنوبی را کنترل و نسبت به اجرای ممنوعیت‌ها اقدام خواهند کرد و ورودی شهرها نیز توسط دوربین کنترل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هم زمان با سراسر کشور براساس مصوبات ستاد ملی کرونا طرح محدودیت و ممنوعیت تردد خودرویی از ساعت ۱۲ ظهر امروز شنبه ۲۴ مرداد در خراسان جنوبی نیز آغاز شد.

وی گفت: بر اساس تصمیمات گرفته شده در ۹ نقطه از ورودی‌های استان و ۱۰ ورودی پلیس راه بصورت فیزیکی از ورود خودروها با پلاک غیر بومی و خروج خودروها با پلاک بومی جلوگیری خواهد شد.

رضایی بیان کرد: تمامی مجوزهایی صادره قبلی به جز موارد اضطراری که در لحظه صادر شده باشد فاقد اعتبار خواهد بود و اتوبوس‌های مسافربری بین شهری نیز با یک سوم ظرفیت، مجاز به جابجایی مسافر خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین