کد خبر: ۷۲۲۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰

اولتیماتوم به بازیکنان پرسپولیس؟

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما در این ۲ فصل با وجود همه مشکلات و سختی‌ها، تاریخ‌سازی کرده‌اند و شایسته بهترین‌ها هستند.
اولتیماتوم به بازیکنان پرسپولیس؟
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با رد شایعه‌ای مبنی بر دادن اولتیماتوم سه روزه به بازیکنان تیمش برای تمدید قرارداد با باشگاه اظهار داشت: چنین چیزی اصلا صحت ندارد. تا جایی که می‌دانم باشگاه در تلاش است که قرارداد بازیکنان را تمدید کند و اکنون همه چیز در اختیار خود بازیکنان و باشگاه است که امیدوارم این موضوع بدون هیچ مشکلی نهایی شود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: همیشه گفته‌ام که این بازیکنان بی‌نظیر هستند و به کار با آنها افتخار می‌کنم. زمانی که به پرسپولیس برگشتم اولین چیزی که توجهم را جلب کرد روحیه پیروزی‌طلبی و سیری‌ناپذیری این بازیکنان در راه موفقیت بود.

وی در پایان گفت: بازیکنان ما در این ۲ فصل با وجود همه مشکلات و سختی‌ها، تاریخ‌سازی کرده‌اند و شایسته بهترین‌ها هستند. امیدوارم بهترین اتفاقات در این زمینه رقم بخورد و بتوانیم هرچه زودتر همه نفرات را در تمرینات در اختیار داشته باشیم.

گفتنی است تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای رویارویی با استقلال تاجیکستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از امروز(دوشنبه) آغاز می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین