کد خبر: ۷۲۲۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
تبلیغات

زعفرانیه، مرکز فروش هدیه تبلیغاتی خاص

شما می‌توانید بهترین هل اکبر هندوستان، زرشک ممتاز قائنات، زعفران عمده و جزیی قائنات را به عنوان هدیه و سوغات از این سایت به صورت مستقیم خریداری کنید.
زعفرانیه، مرکز فروش هدیه تبلیغاتی خاص
آفتاب‌‌نیوز :

حتماً تا کنون دیده یا شنیده‌اید که شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف برای تبلیغات برند خود هدایایی را تحت عنوان هدیه تبلیغاتی عرضه می‌کنند که آرم یا نشان برندشان روی بسته‌بندی هدایا هک شده است. این شیوه تبلیغاتی سال‌ها است در تبلیغات فیزیکی به کار گرفته می‌شود، اما صاحبان برند‌ها با وجود این که گاهی هزینه‌های بسیاری صرف می‌کنند، همیشه در این زمینه به نتیجه دلخواه نمی‌رسند. پرواضح است هدیه‌ای که برای مخاطب جذابیت و کارایی نداشته باشد، به چشم او نمی‌آید، حتی اگر آن هدیه گران قیمت و نفیس باشد؛ بنابراین در تهیه هدیه تبلیغاتی اندازه و یا ارزش مالی مطرح نیست و سازمان‌ها و برند‌های مختلف باید بکوشند با تهیه هدیه‌ای که برای مخاطبانشان ارزش و جذابیت دارد، اعتبار و شان خود را در نگاه مخاطب افزایش دهند. این ارگان‌ها باید در فکر تهیه هدیه‌ای خاص با ابتکاری نوین باشند که در ذهن کاربران ماندگار شود.

در این راستا شرکت‌های بسیاری هستند که کار تهیه هدیه تبلیغاتی را انجام می‌دهند. به این صورت که طبق درخواست و سفارش مشتری نام یا لوگوی برند‌های مختلف را روی محصولات دلخواه آن‌ها چاپ می‌کنند. نکته اینجا است که هنگام سفارش هدایای تبلیغاتی چه نکاتی را باید لحاظ کرد. اکثر سازمان‌ها و ارگان‌ها ملاک موفقیت خود را در اندازه و ابعاد هدیه می‌بینند و چنین می‌پندارند که هرچه اندازه هدیه بزرگ‌تر باشد، بهتر جلب توجه می‌کند. در صورتی که با اندکی توجه و تمرکز می‌توان یک پک هدیه گزینش شده جهت تبلیغات تدارک دید و به واسطه آن دایره بازار هدف را وسیع‌تر نمود. امروزه افراد به بسته بندی و طراحی هدیه بیشتر واکنش نشان می‌دهند و اندازه محصول چندان مطرح نیست. این مطالب را در نظر داشته باشید تا به معرفی فروشگاه زعفرانیه برسیم.

زعفران، هدیه تبلیغاتی خاص

حتماً برایتان جالب خواهد بود اگر بدانید که چندی است زعفران کادویی وارد بازار هدایای تبلیغاتی شده و به عنوان هدیه تبلیغاتی خاص نظر بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها را جلب کرده است. این مهم تنها یک دلیل دارد و آن هم پذیرش صمیمانه زعفران کادویی به عنوان هدیه‌ای نفیس توسط کاربران است. جالب‌تر این است که حتی مشتریان سخت پسند و لاکچری دوست نیز این محصول را به عنوان یک هدیه منحصر به فرد تبلیغاتی پذیرفته‌اند. ورود زعفران به این عرصه ثابت کرد که همیشه کیفیت به کمیت برتری دارد. زعفران محصولی گران‌بها است که استفاده روزمره دارد و کاربرد‌های بسیاری برای آن تعریف شده است؛ بنابراین ناخودآگاه مخاطب را به وجد آورده و تأثیر عمیق‌تری روی او می‌گذارد.

زعفرانیه

حال به این نکته می‌رسیم که سهم فروشگاه اینترنتی زعفرانیه در تبلیغات برند‌ها چیست. زعفرانیه معتبرترین فروشگاه عرضه‌کننده زعفران اصل ایرانی است و این محصول را در بسته بندی‌های کادویی دلبر به عنوان هدایای تبلیغاتی عرضه می‌کند. این شرکت زعفران را تحت عنوان هدیه تبلیغاتی خاص به مشتریان خود ارائه می‌دهد. دلیل آن هم چیزی جز خاص بودن زعفران آن نیست، چون محصولی کاملاً درجه یک در بسته‌بندی‌های کادویی عرضه می‌شود. از کیفیت مثال زدنی زعفران این شرکت که بگذریم به پک‌های ویژه‌آن می‌رسیم. جعبه‌ها و پک‌هایی که زعفران داخل آن قرار می‌گیرد، کاملاً در شأن ارگان‌های رده بالا و پست‌های مدیریتی مهم است.

محصولات و خدمات تبلیغاتی زعفرانیه

زعفرانیه، مرکز فروش هدیه تبلیغاتی خاص

زعفرانیه پک‌های کادویی زعفران خود را به همراه هل اعلا و دارچین تهیه و عرضه می‌کند؛ بنابراین ایده آل‌ترین هدبه تبلیغاتی برای شرکت‌های تولیدکننده چای و دمنوش و یا صاحبان رستوران‌ها و کافه‌ها است. این پک‌ها در سایز‌های مختلفی تهیه می‌شوند.

در کنار محصولات زعفران، این شرکت محصولات تبلیغاتی باکیفیت دیگری از قبیل جعبه‌های چوبی و تی‌بگ‌های جذاب را با برند اختصاصی مشتری تولید می‌کند. قطعاً یک بسته بندی باکیفیت و جذاب اولین قدم برای ایجاد یک ذهیت خوب از محصول است. زعفرانیه با طراحی منحصر به فرد این بسته‌ها ارزش خاصی به برند شما می‌بخشد.

از سایر محصولات این شرکت می‌توان ساعت‌های دیواری زیبا، دمنوش‌های فانتزی خوش عطری که داخل باکس‌های دلبر قرار گرفته‌اند، نام برد.

از خدمات این مجموعه نیز می‌توان به چاپ اختصاصی روی هدیه تبلیغاتی اشاره کرد. چاپ معمولاً بر روی پاکت‌های اختصاصی و عمومی هل، زعفران و کارت‌های بسته بندی است. طراحی و ساخت هدایای تبلیغاتی قبل از هر چیزی به ایده پردازی خلاقانه احتیاج دارد. زعفرانیه با تخصص و تجربه‌ای که در این زمینه دارد، به جای هدایای سازمانی تکراری هدیه‌ای ماندگار و با ارزش از طرف شرکت‌ها به مخاطبین آن‌ها به یادگار می‌گذارد.

شما می‌توانید بهترین هل اکبر هندوستان، زرشک ممتاز قائنات، زعفران عمده و جزیی قائنات را به عنوان هدیه و سوغات از این سایت به صورت مستقیم خریداری کنید.

چگونگی انتخاب زعفران و لزوم آن به عنوان هدیه تبلیغاتی

در اکثر نمایشگاه‌ها و جلسات مهم به مناسبت‌های مختلف هدایای تبلیغاتی تکراری از جمله سر رسید، خودکار، فلش کارت و ... عرضه می‌شود؛ بنابراین ممکن است عرضه پک‌های زعفران به عنوان هدیه تبلیغاتی کمی عجیب به نظر برسد، چون به هر حال شرکت‌ها باید محصولی در خور فعالیت خود را به عنوان هدیه عرضه کنند. در این صورت تبلیغ نیز اثرگذار خواهد شد. در این راستا زعفرانیه نوآوری و ابتکار عمل به خرج داده و پک‌های هدیه را به گونه‌ای طراحی کرده که متناسب با کاربرد‌های هر شرکت یا فروشگاه باشد. به عنوان مثال: می‌توان در جلسات کار یا دورهمی‌های دوستانه از پک دمنوش‌های فانتزی که به زیبایی داخل باکس‌های کار شده لاکچری چیده شده‌اند، برای تبلیغ استفاده کرد.

مسئله اینجا است زعفران چه سهمی در تبلیغات مؤثر دارد. زعفران به عنوان طلای سرخ شناخته می‌شود. همین لقب کافی است تا به ارزش آن در فرهنگ ایرانی برسیم. این محصول گذشته از خواص اعجاب انگیزی آن، پیوند دیرینه‌ای با فرهنگ ایرانی و سفره ایرانی‌ها دارد. به همین دلیل ارزش آن بر کسی پوشیده نیست و این محصول در هر برهه از زمان و شرایط اقتصادی جزو محصولات لوکس و خاص بوده است. از این رو انتخاب و خرید زعفران به عنوان هدیه تبلیغاتی تأثیر مثبتی بر روی تفکر و نگاه مخاطب نسبت به شرکت یا سازمان عرضه کننده آن دارد. شرکت زعفرانیه با بسته بندی این محصول جادویی داخل جعبه‌های ترمه و مخمل بر جذابیت آن افزوده و کمک بزرگی به بهتر دیده شدن برند‌ها می‌کند.

راهنمای خرید زعفران

گذشته از جنبه تبلیغاتی زعفران، شرکت زعفرانیه این محصول را با بالاترین کیفیت به صورت عمده به فروش می‌رساند. به دلیل شرایط سخت کشت و بهره‌برداری این طلای سرخ در کشور، قیمت آن بسیار بالا است؛ بنابراین خرید آن برای مصارف خانگی و معمول به صورت مثقال و گرم انجام می‌شود و خرید کیلویی آن تنها برای رستوران‌ها و مراکزی از این قبیل امکان‌پذیر است. از آنجا که برای خرید زعفران عمده هزینه زیادی پرداخت می‌کنید، باید در انتخاب این محصول دقت کنید. زعفران انواع مختلف در گرید‌های متفاوتی دارد. اگر شناخت کافی جهت تشخیص درست ندارید، بهتر است از یک سایت معتبر خرید کنید. زعفرانیه انتخاب درستی برای این شکل خرید کردن زعفران ممتاز است.

زعفرانیه، مرکز فروش هدیه تبلیغاتی خاص

چگونه از فروشگاه زعفرانیه خرید کنیم؟

قبل از این که به خرید زعفران و سایر محصولات زعفرانیه بپردازید، باید گفت زعفرانیه سابقه چهار سال فعالیت حرفه‌ای در عرصه زعفران دارد و شرکت آن در سال ۹۷ به صورت رسمی ثبت شده است؛ بنابراین دارای مجوز تأسیس و فعالیت و کد اقتصادی است. سایت آن نیز دارای نماد اعتماد الکترونیک است. شما می‌توانید با اعتماد کامل پک‌های دلخواه هدیه تبلیغاتی را سفارش دهید. برای دیدن محصولات زعفرانیه نیز کافی است به بخش فروشگاه سایت زعفرانیه رجوع کنید. لینک زیر آدرس اینترنتی شرکت زعفرانیه می‌باشد.

https://www.zafferanieh.com/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین