کد خبر: ۷۲۲۵۵۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

الهی طلای کشتی آزاد جوانان جهان را به گردن آویخت

عرفان الهی آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم کشورمان در فینال پیکارهای جوانان جهان در روسیه با شکست حریفی از جمهوری آذربایجان، طلا گرفت.
الهی طلای کشتی آزاد جوانان جهان را به گردن آویخت
آفتاب‌‌نیوز :

پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از روز گذشته در شهر اوفا روسیه آغاز شد و فردا (چهارشنبه) به پایان می‌رسد. مسابقات رده‌بندی و فینال پنج وزن نخست از ساعت ۱۷ به وقت ایران آغاز شد.

عرفان الهی دارنده نقره جوانان جهان و آسیا در مبارزه‌های وزن ۷۰ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۷ از سد بریس آندونیان از آمریکا گذشت. وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر یک جاسلی دیبو از کنگو را مغلوب کرد و به دور سوم راه یافت. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر صفر آست بایورجانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۳ استانیسلاو نواک از مولداوی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. الهی در دیدار پایانی در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۶ بر ۵ از سد جبرئیل گادژیف از کشور جمهوری آذربایجان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

سیدحسن عبادی آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم در مبارزه رده‌بندی این وزن مقابل بکزات یرمکبای از قزاقستان با نتیجه ۸ بر ۵ مغلوب و پنجم شد.

تا لحظاتی دیگر محمد نخودی در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم و علیرضا عبداللهی در مبارزه رده‌بندی وزن ۹۷ کیلوگرم باید به مصاف حریفان خود بروند.

در مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد رحمان عموزاد در وزن ۶۱ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن ۸۶ کیلوگرم، مهدی حاجیلوئیان در وزن ۹۲ کیلوگرم و علی اکبرپور در وزن ۱۲۵ کیلوگرم با شکست رقبای خود به دیدار فینال راه یافتند و فردا (چهارشنبه) برای کسب مدال طلا باید به مصاف حریفان خود بروند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین