کد خبر: ۷۲۲۶۱۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
تبلیغات

باکس گل با جای هدیه/ راهنمای خرید باکس گل

در دهه اخیر با پدید آمدن باکس‌های گل در انواع و اقسام و متریال مختلف، گل فروشان توانسته‌اند در زمینه فروش انواع گل نیز تنوعی ایجاد کنند و گل آرایی هدیه با ایجاد نظم و ترتیبی که در چیدمان گل‌ها در یک جعبه ایجاد می‌کند و تنوعی که در جنس و اشکال این باکس‌ها ایجاد می‌کند، جذابیت زیادی برای مشتریان این محصول دارد.
باکس گل با جای هدیه/ راهنمای خرید باکس گل
آفتاب‌‌نیوز :

باکس گل چیست و چگونه می‌توان یک جعبه گل ساخت؟ امروزه استفاده از باکس گل با جای هدیه دارد از روش سنتی خود یعنی دسته‌های گل تزئین شده پیشی می‌گیرد و کم کم به عنوان یک محصول پرفروش جای خود را در بازار پیدا می‌کند. دلیل این موضوع آن است که مشتری می‌تواند سفارش خود را در طرح‌ها و اشکال و حتی متریال مختلف سفارش دهد که در مقایسه با تولید یک دسته گل به روش سنتی کاری بسیار ساده‌تر و جذاب تر است. تنها کافیست گل فروش گل‌های مورد نظر را در داخل جعبه قرار دهد که در بسیاری از موارد هم شیک‌تر و هم مدرن تر از روش سنتی خرید گل خواهد بود. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول چند نمونه از آن را معرفی می‌کنیم.

تقدیم هدیه به همراه گل می‌تواند جلوه و شکوه آن را چند برابر کند اما برای تهیه یک جعبه گل با جای هدیه باید از چند روز قبل این جعبه گل را سفارش دهید. حال پیشنهاد می کنیم برای خرید باکس گل به همراه جای هدیه به سایت vipshop.flowers مراجعه کنید تا سفارش جعبه گل خود را به صورت فوری و با ارسال رایگان در همان روز تحویل بگیرید. در این سایت علاوه بر ارائه انواع باکس گل های خاص و زیبا، تنوع بالایی در جعبه گل های مخصوص کادو دادن و هدیه نیز وجود دارد که می توانید هر هدیه ای را به بهترین شکل به عزیزان تان تقدیم کنید.

باکس گل با جای هدیه/ راهنمای خرید باکس گل

انواع باکس گل

در مجموع می‌توان این باکس‌ها را به دو دسته کلی تقسیم نمود:

فلاور باکس خیابانی
باکس گل با جای هدیه کوچک
فلاور باکس خیابانی

حتما تا به امروز چندین بار با ین دسته از باکس‌های گل برخورد داشته‌اید، این باکس‌ها عموما از جنس بتن، سفال یا پلاستیک بوده که از آن برای تزئین پیاده‌رو‌ها و ورودی متجمع‌های مسکونی و... استفاده می‌شود.

باکس گل با جای هدیه/ راهنمای خرید باکس گل

باکس گل با جای هدیه کوچک

این نوع باکس‌ها به صورت جعبه‌هایی کوچک هستند که عموما در داخل آن‌ها را با چند شاخه گل پر می‌کنند و برای هدیه دادن استفاده می‌شوند. حتی در برخی از موارد از مواد خاصی همچون کیف یا چمدان برای باکس گل استفاده می‌شود. ولی عموما از جعبه‌های چوبی یا از جنس پلکسی گلس و یا با روکش چرمی استفاده می‌کنند که هدف این مطلب نیز بررسی انواع این نوع از باکس‌ها است.

تاریخچه پیدایش باکس گل

از آنجاییکه که انسان همیشه به مدرنتیه یا توسعه محصولات قدیمی علاقه دارد؛ بنابراین در زمینه فروش و عرضه گل نیز در سال‌های اخیر این موضع به صورت کاملا نمایان و فاحش دیده می‌شود.

در دهه اخیر با پدید آمدن باکس‌های گل در انواع و اقسام و متریال مختلف، گل فروشان توانسته‌اند در زمینه فروش انواع گل نیز تنوعی ایجاد کنند و گل آرایی هدیه با ایجاد نظم و ترتیبی که در چیدمان گل‌ها در یک جعبه ایجاد می‌کند و تنوعی که در جنس و اشکال این باکس‌ها ایجاد می‌کند، جذابیت زیادی برای مشتریان این محصول دارد.

باکس گل با جای هدیه/ راهنمای خرید باکس گل

در ابتدا فقط برای هدیه در روزهای خاص مانند ولنتاین از این باکس‌ها استفاده می‌شد؛ ولی به تدریج با ورود این باکس‌های زیبا به گل فروشی‌ها و فروشگاه‌های آنلاین، بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. به نحوی که امروزه در اکثر گل فروشی‌ها و بخصوص در سایت‌های فروش گل، از باکس گل با جای هدیه به عنوان یک محصول پرفروش یاد می‌شود.

مزایای استفاده از باکس گل

همانطور که اشاره شد باکس گل با جای هدیه مخصوص انواع کادو در ابعاد و طرح‌های گوناگونی وجود دارند و می‌توان از طرح و نقش‌های متنوع آن در هر گونه مراسمی استفاده کرد و حتی می‌توانید باکس گل متناسب با سلیقه و شخصیت فرد مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌توان در باکس‌های گل از اول اسم یا حروف انگلیسی شخص مورد نظرتان استفاده کنید.

باکس گل با جای هدیه/ راهنمای خرید باکس گل

شخص مورد نظر می‌تواند دوست یا همسر شما، یکی از اقوام یا پدر و مادرتان باشد. باکس‌هایی که روی آن‌ها از حروف اول اسم استفاده می‌شود از قشنگ‌ترین طرح‌هایی هستند که تمامی افراد به خصوص جوانان به آن علاقه دارند.

در چه مناسبت‌هایی باید باکس گل هدیه بدهیم

باکس گل با جای هدیه به دلیل تنوع بالا می‌تواند یک هدیه خاص برای عزیزانتان باشد. به دلیل تنوع در طرح و مدل، این نوع باکس‌ها تمام سلیقه‌ها را تحت پوشش خود قرار می‌دهند. در ادامه مطلب به مناسبت‌هایی که می‌توان در آن از خرید باکس گل به عنوان یک هدیه ایده آل استفاده کرد، اشاره می‌کنیم.

تولد

روز تولد افراد بهترین فرصت برای کادو دادن می‌باشد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه می‌تواند جعبه گل با جای کادو باشد. شما می‌توانید در روز تولد فرد مورد نظر با توجه به علایق شخصی وی، برای او باکس مورد علاقه‌اش را تهیه کنید. گل‌ها هدایایی هستند که می‌توانند در هر حالتی چه شما حضور داشتی باشید یا نه، تاثیر خود را داشته باشند و نمایانگر علاقه شما به طرف مقابل باشند. در چنین مناسبت‌هایی بهتر است از گل‌هایی مانند میخک، رز صورتی، لیلیوم و یا ترکیبی از چندین گل استفاده کنید، تا بتوانند به بهترین شیوه احساسات شما را منتقل کنند.

ولنتاین

ابراز عشق و دوست داشتن به عزیزی که دارید، می‌تواند با هدیه دادن همراه باشد. گل‌ها همواره از بهترین گزینه‌های موجود در روابط عاشقانه بوده‌اند که زیباترین احساس فرد یعنی عشق را به طرف مقابل ابراز می‌کنند. به همین دلیل است که از گل رز به عنوان نمادی از روز عشاق یا همان ولنتاین یاد می‌شود و قرارگیری آن در یک باکس خاص و زیبا هدیه مناسبی برای این روز خواهد بود.

گل رز قرمز در میان اکثر مردم دنیا به نماد عشق شهرت دارد و به همین دلیل است که اغلب مردم از این گل برای ابراز احساسات خود استفاده می‌کنند. البته استفاده از سایر گل‌‌ها به رنگ قرمز برای این مناسبت بسیار زیبا خواهد بود.

روز پدر و مادر

پدر و مادر با ارزش‌ترین افراد در زندگی هر فرد هستند که تلاش و فداکاری آنها برای فرزندانشان شایسته قدردانی ویژه‌ای است. در روز پدر یا روز مادر می‌توانید با تقدیم جعبه گلی زیبا و خاص لبخند بر لب این عزیزان بیاورید و نشان دهید همواره قدردان زحمات این عزیزان هستید. می‌توانید با گل آرایی هدیه خود نشان دهید که چقدر برای پدر و مادر خود ازش قائل هستید و آن‌ها را دوست دارید.

باکس گل با جای هدیه/ راهنمای خرید باکس گل

سالگرد ازدواج

در زندگی هر فرد مناسبت‌های مهمی از قبیل سالروز ازدواج، سالگرد نامزدی یا حتی اولین قرار ملاقات وجود دارد که یادآوری آنها برای افراد بسیار شیرین و دلچسب می‌باشد. تهیه یک باکس گل مخصوص کادو در کنار بقیه کادو‌های شما می‌تواند هدیه بسیار زیبا و جذابی برای همسرتان باشد. در این روز قشنگ، مناسب‌ترین انتخاب برای بیان احساسات و نشان دادن عمق رابطه شما، انتخاب گل‌هایی به رنگ قرمز است. به عنوان مثال گل‌هایی همانند رز، لاله و میخک قرمز هم که درون باکس قرار گرفته باشند انتخاب بسیار ارزشمند و خوبی است، و می‌توانند هدیه بسیار جذابی برای جشن گرفتن در سالگرد ازدواج باشند.

بیماری

از گذشته تا به امروز مرسوم بوده است که برای عیادت از بیماران از گل استفاده کنند. در این ایام هیچ چیزی همانند روحیه خوب بر بیمار، اثرگذار نخواهد بود. با توجه به این که گل‌ها تاثیر زیادی در ایجاد حس خوب و انرژی مثبت در طرف مقابل دارند، هدیه دادن باکس گل جهت عیادت از یک بیمار ایده بسیار خوبی است. اما نکته که باید مورد توجه داشته باشید این است که باکس گلی که تهیه می‌کنید، گرده و بو نداشته باشد؛ زیرا در برخی موارد وجود گرده و بوی گل برای بیمار مضر است و یا ممکن است ایجاد حساسیت کند.

تسلیت و ابراز همدردی

علاوه بر مناسبت‌های بالا که تا به این جا ذکر شد، می‌توان از باکس گل جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با افراد تازه داغ دیده نیز استفاده کرد. از دست دادن یک عزیز موضوعی بسیار سخت و دردناک است و همیشه پیدا کردن کلماتی جهت ابراز تسلیت و همدردی، کار دشواری می‌باشد. به همین جهت قرار دادن گل‌های مناسب عزاداری در یک باکس با جای هدیه به رنگ مشکی، می‌تواند در ابراز تسلیت شما گزینه مناسبی باشد. در این موارد می‌توانید روی کارت پستالی که بر روی باکس قرار می‌دهید، نام خود را همراه با پیام تسلیت برای خانواده داغ دار یادداشت نمایید.

قیمت باکس‌های گل بر چه اساسی تعیین می‌شود

این محصولات زیبا و منحصر به فرد معمولا بر اساس سایز و متریالی که در آنها به کار رفته و همچنین نوع و تعداد گلی که در آنها استفاده شده است، قیمت گذاری می‌شوند. باکس گل‌های رز جاودان به دلیل قیمت بالای این رزها معمولا به صورت تک گل عرضه می‌شوند و چون گل‌های رز جاودان فعلی، در حال حاضر ساقه ندارند و تنها دارای ساقه‌ای 2 الی 3 سانتی هستند، پس نیازی نیست باکس گلی که تهیه می‌کنید دارای ارتفاع زیادی باشد. جنس این مدل محصولات اکثرا از پلکسی گلس می‌باشد و این موضوع در قیمتگذاری آن بسیار موثر خواهد بود.

طبق تحقیقات انجام شده قیمت یک باکس گل با جای هدیه به عوامل متعددی همانند نوع گل، جنس جعبه، تعداد گل و... بستگی دارد که به طور متوسط کمترین قیمت در بازار از 150 هزار تومان شروع و به مبالغ بالاتر با توجه به جعبه انتخابی شما ختم می‌شود.

باکس گل با جای هدیه/ راهنمای خرید باکس گل

گل مناسب در باکس گل با جای هدیه

برای انتخاب و خرید باکس گل با جای هدیه، خوب است بدانید چه ترکیب‌‌هایی از گل‌ها، تزئین هدیه باگل را برای شما زیباتر می‌سازند.

گل لیلیوم

قدمت این گل تقریبا به ۳ هزار سال پیش بازمی‌گردد. گل لیلیوم زیبایی و جذابیت خاصی دارد و به رنگ‌های زیبا و متنوعی در طبیعت وجود دارد. از بهترین و محبوب‌ترین رنگ‌های گل لیلیوم، رنگ سفید و صورتی آن است. استفاده از گل لیلیوم سفید در باکس‌های گل، به معنی پاکی، خلوص، فروتنی و ایمان است. همچنین گل لیلیوم صورتی سمبل ثروت و بزرگی است. ترکیب لیلیوم سفید و صورتی در باکس گل جلوه بسیار زیبایی دارد و ترکیبی مناسب برای خرید باکس گل مخصوص کادو به شمار می‌رود.

گل ارکیده

گل ارکیده به دلیل زیبایی بسیار و تنوع رنگی، در بین افراد بسیار پرطرفدار است. این گل نمادی از ظرافت، عشق، لطافت و احترام است. ارکیده جزو معدود گل‌هایی است که ارزش به نسبت بالایی دارد. اگر هزینه باکس گل با جای هدیه برای شما اهمیت ندارد، پیشنهاد می‌کنیم حتما به سراغ این گل بروید.

باکس گل با جای هدیه/ راهنمای خرید باکس گل

گل زنبق

برای خرید باکس گل با جای هدیه ارزان قیمت، همواره گل زنبق می‌تواند انتخاب خوبی باشد. گل زنبق، ماندگاری خوبی دارد و قیمت ارزانی نیز دارد. این گل به معنای پایبندی به عهد و پیمان است و همچنین معنای تندرستی، سلامتی، امید و ایمان هم القا می‌کند. اگر ‌قصد دارید به عیادت فردی بیمار بروید، باکس گل زنبق را برای او انتخاب مناسبی است.

گل آلسترومریا

آلسترومریا، اغلب در فصل گرما به بازار می‌آید و بیش از ۵۰ گونه مختل دارد. ماندگاری گل آلسترومریا بالا است. آلسترومریا را به نمادی از عشق جاودان و کمال زیبایی می‌شناسند. پیچ و تاب‌های گل آلسترومریا بسیار زیبا است و چشم شما از دیدن این همه زیبایی قطعا به وجد می‌آید. این گل جهت هدیه دادن به دوست و یا عشقتان گزینه بسیار مناسبی است و می‌توانید از باکس گل با جای هدیه آلسترومریا برای کادو دادن به عزیزانتان استفاده کنید.

گل آنتوریوم

گلبرگ‌های آنتوریوم به حالتی قلبی شکل دارند و می‌توانید از آن در روز‌های مهم مانند روز مادر و ولنتاین جهت ابراز علاقه خود به طرف مقابل تهیه کنید. گل آنتوریوم قرمز یا زرشکی، جزو گل‌‌های خاص و متفاوت است. از جمله مزایای این گل می‌توان به تنوع رنگ و ماندگاری بالا اشاره کرد. آنتوریوم مثل ارکیده از گل‌‌های گران قیمت است. آنتوریوم نمادی از عشق شدید و صادقانه بوده و همچنین باکس این گل از جمله لاکچری‌ترین باکس گل‌ها است. استفاده از این گل در دسته گل عروس زیبایی خاصی به آن می‌بخشد .

گل ژربرا

تنوع گل ژربرا بسیار بالاست و حدودا می‌توان گفت در هر چهار فصل سال قابل تهیه است. قیمت این گل بسیار برخلاف ارکیده یا آنتوریوم بسیار مناسب است. از گل ژربرا جهت تزئین سفره عقد و عروسی هم بسیار استفاده می‌شود. گل ژربرا نماد زیبایی، خوشبختی و خلاقیت است. اگر ‌قصد دارید باکس گل با جای هدیه زیبا و شادابی تهیه کنید، به سراغ گل ژربرا بروید.

باکس گل و رز جاودان

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که گل رز جاودان چیست؟ ممکن است این موضوع شما را به یاد گل رز دیو و دلبر بیاندازد! گل رز جاودان پدیده نسباتا نوینی است که می‌توان ادعا کرد ابداع باکس گل با جای هدیه این صنعت را یک پله به جلو برده است. از مزایای این باکس‌ها این است که زمان پژمرده نشان از گل‌های طبیعی بیشتر است و همچنین نسبت به این گل‌ها بیشتر عمر می‌کنند. در طول این فرآیند می‌توانیم گل‌های طبیعی را از قسمت شاخه بریده و به مدت طولانی‌تری و بدون نیاز به توجه ویژه‌ای در محل زندگی‌مان نگهداری کنیم.

این باکس‌های رز در صورت نگهداری مناسب، می‌توانند بدون نیاز به آب، خاک و نور حتی بیشتر از یک سال هم دوام بیاورند و حتی با گذشت زمان از زیبایی و شادابی‌شان کاسته نمی‌شود. عطر این جاویدان‌ها نهایتا دو تا سه هفته باقی می‌ماند. خبر خوب این است که اگر به گرده گل حساسیت دارید، می‌توانید با خیالی آسوده از این رزها استفاده کنید چرا که به هیچ عنوان گرده تولید نمی‌کنند. این باکس‌ها به دلیل ماندگاری بالا می‌توانند به یک هدیه ایده‌آل برای فرد مورد نظر شما باشند.

باکس گل با جای هدیه/ راهنمای خرید باکس گل

گل رز جاودان با بسته بندی‌های گوناگون و در اشکال مختلف برای مناسبت‌های خاص مانند کادوی مراسم عروسی، تولد، سالگرد ازدواج، هدیه روز ولنتاین و ... مناسب است.

از حضور این رزهای جاودان در ایران مدت زیادی نگذشته است و می‌توان گفت به عنوان مثال به کشور اکوادور واقع در آمریکای جنوبی که مرجع اصلی تولید این گل‌های جاویدان است اشاره نمود؛ که بیشتر از نود درصد تولیدات این باکس‌های جاویدان در دنیا را تحت انحصار خود دارد. برند Amor در اکوادور با کیفیت‌ترین نوع رز را تولید می‌کند که هم اکنون با ایران همکاری تجاری نیز دارد و به کشور ما این باکس‌ها را وارد می‌کند. این شرکت به تازگی توانسته به فن آوری گل آفتابگردان جاویدان دست پیدا کند و آن‌ها را هم در کنار گل‌های رز جاویدان در رنگ‌های متنوع و گوناگون به بازار عرضه کند.

کشورهای دیگری هم پا پیش گذاشته و شروع به تولید و فروش عمده گل رز جاودان کرده‌اند و پیش بینی می‌شود که در چند سال آینده فروش این گل‌ها بیشتر از قبل شده و مردم استقبال بیشتری از آن‌ها داشته باشند. کره جنوبی که با استفاده از فناوری‌های جدید اقدام به ساخت گل‌های جاویدان کرده است، توانسته است گل‌های متنوعی مانند گل پیونی، گل لیلیوم، گل میخک، گل قیفی و داوودی را با عمر طولانی و بدون نیاز به شرایط نگهداری مخصوص، تولید کند. البته ذکر این نکته ضروری است که ساخت رز جاودان در کشور ما هم انجام می‌شود.

ماندگاری باکس گل چقدر است؟

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که بر خلاف باور عمومی هرگز باکس گل خود را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید زیرا این عمل شما بیشتر به پژمرده شدن آن کمک می‌کند. همچنین سعی کنید دمای محیط را متعادل نگه دارید، به طور مثال باکس گل را کنار وسایل سرمایشی و گرمایشی نگذارید. زیرا گرمای زیاد باعث پژمردگی و سرمای بیش از حد باعث خشک شدن و از بین رفتن گل هایتان می‌شود. در نتیجه بهترین انتخاب برای سلامتی گل‌ها جای خنک و معتدل می‌باشد.

گل‌ها را می‌توانید هر سه الی چهار روز یک بار از باکسشان خارج کنید و ساقه‌های آنها را حدود ۲ سانتیمتر کوتاه کنید. این عمل باعث می‌شود تا گل‌ها نفس تازه‌ای بکشند و به تازگی و طراوت آنها کمک خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین