کد خبر: ۷۲۲۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۳:۰۶
شریعتی:

خبر 20:30 سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ سعید شریعتی عضو کمیته تبلیغات ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان گفت: «بخش خبری بیست و سی را باید سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان بنامیم زیرا در به در به دنبال هنرمندان افتاده تا از آنان تکذیبیه در خصوص حمایت از اصلاح‌طلبان بگیرد».

شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب در خصوص تکذیب 50 نفر از هنرمندان از حمایت از لیست اصلاح‌طلبان گفت: «اعمال فشار صدا و سیما کاملا روشن است. هنرمندان و جامعه سینمایی کشور بارها جهت‌گیری سیاسی خود را اعمال کرده‌اند و تلاش مذبوحانه صدا و سیما در کمرنگ کردن حرکت آن تاثیری نخواهد داشت».

وی اظهار داشت: «حمایت این دوستان از خاتمی موقوف به این انتخابات نیست و همیشه حامی خاتمی و یارانش بودند، دوستانی بزرگوار دیگری که حمایت نکرده اند مانند جمشید مشایخی، داود رشیدی یا مجید مجیدی نامی از آنها در لیست نیامده است». 

شریعتی افزود: «خانم باران کوثری در جشن‌های چلچراغ همیشه حمایت خود را از خاتمی ابراز داشتند و می‌دانیم در داخل کشور نیستند و امضای لیست هم از طریق ایمیل با ایشان چک شده است،‌البته نباید فراموش کنیم پدر بزرگوار ایشان مجری صدا و سیما هستند».

عضو کمیته تبلیغات ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان گفت: «این باعث افتخار جریان اصلاحات در کشور است که از حمایت چهره‌های فرهیخته و هنرمندان نامدار و محبوب همواره برخوردار بوده و هستند».

شریعتی در پایان افزود: «متاسفم از اقدام شگفت‌انگیز صدا و سیما که از لحظاتی پس از انتشار بیانیه و اسامی این هنرمندان محترم از انواع و اقسام روشها برای اعمال فشار به آنان و خدشه‌دار کردن این حرکت ارزشمند جمعی آنان فعالیت گسترده انجام دادند». 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین