کد خبر: ۷۲۲۸۵۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

فرد مظنون به بمب‌گذاری در کنگره آمریکا بازداشت شد

رئیس پلیس کنگره فدرال ایالات متحده اعلام کرد که پس از ساعتها گفتگو و چانه زنی، در نهایت فرد مظنون به بمب گذاری در کتابخانه کنگره را «بدون وقوع حادثه ای خاص» دستگیر کردند.
فرد مظنون به بمب‌گذاری در کنگره آمریکا بازداشت شد
آفتاب‌‌نیوز :

«توماس مانگر» رئیس پلیس کنگره آمریکا از بازداشت فرد مظنون به بمبگذاری در نزدیکی کتابخانه کنگره پس از ساعت‌ها گفتگوی به ظاهر بی نتیجه خبر داد.

به گزارش الجزیره، این رئیس پلیس گفت که به دلیل خودداری فرد مظنون در استفاده از تلفن، پلیس وادار شد با استفاده از یک وایت بُرد با وی ارتباط برقرار کند.

مانگر در این ارتباط گفت که «فرد مظنون در نهایت از وسیله نقلیه خود خارج و تسلیم شد. یگان‌های جنگی که نزدیک به فرد مظنون بودند، بدون بروز حادثه‌ای خاص وی را بازداشت کردند».

رئیس پلیس کنگره آمریکا بدون تأیید اینکه آیا فرد مظنون واقعاً مواد منفجره به همراه داشته است یا خیر، گفت که تحقیقات در این باره هنوز ادامه دارد.

گفتنی است که ساعاتی پیش، رئیس پلیس مانگر اعلام کرد که نیروهای پلیس در حال گفتگو با فرد مظنونی هستند که ادعا می‌کند خودروی وی که در نزدیکی کتابخانه کنگره پارک شده است، حامل یک بمب است.

فرد مظنون ساعت‌ها در وسیله نقلیه خود که با کنگره آمریکا و دیوان عالی ایالات متحده تنها یک بلوک فاصله داشت، نشست و از آن خارج نشد.

مانگر در یک کنفرانس خبری اوایل روز پنج شنبه به وقت محلی گفت که «تیم مذاکره کنندگان ما به سختی تلاش می‌کنند تا برای این رویداد یک راه حل مسالمت‌آمیز بیابند».

گفتنی است، چندین نهاد مجری قانون از جمله اف بی آی (FBI) و « ا داره (کنترل) الکل، دخانیات، جنگ افزار گرم و مواد منفجره (ATF) نیز در تحقیقات درباره این تهدید بمب گذاری همکاری می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین